„Epica Awards“ kūrybinės grupės vadovo Marko Tungate teigimu, „Godspeed Branding“ pateiktas projektas visų pirma išsiskyrė savo konceptualumu, giliu prekės ženklo supratimu, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Džiaugiamės bendradarbiavimu su „Godspeed Branding“ ir mums tikrai didelė garbė, kad jie ėmėsi svetainės atnaujinimo darbų. Kompanijos ekspertiškumas mums nekėlė jokių abejonių, be to, jie sugebėjo užčiuopti „Epica Awards“ kaip prekės ženklo esmę ir ją perteikti itin šiuolaikiškai.
Pasak Tomo Ramanausko, vieno iš „Godspeed Branding“ įkūrėjų, pagrindinė naujojo darbo koncepcija – epiškumas, paties apdovanojimo sureikšminimas, net fetišizavimas.
„Ieškodami sprendimo, apsisprendėme, kad reprezentuojant „Epica Awards“ reikia siekti epiškumo, paties apdovanojimo vertės iškėlimo. Apdovanojimo forma – stiklo piramidė tapo pagrindiniu, dominuojančiu objektu, tarsi sklandančiu visame puslapyje, o fonui pasirinkta charakteringa juoda spalva. Taip sukūrėme pačių apdovanojimų vertą virtualų rūbą“, – pasirinktus sprendimus komentuoja T. Ramanauskas.
„Daug laiko ir pastangų skyrėme ne tik idėjai ir vizualumui, bet ir praktinėms detalėms: vartotojų patogumui, lengvam informacijos prieinamumui. Siekėme, kad naršymas puslapyje taptų vientisa sklandžia patirtimi.
1987 m. įsteigti „Epica Awards“ apdovanojimai iš kitų kūrybiškumo konkursų išsiskiria tuo, kad konkursinius darbus vertina ir komisiją sudaro ne rinkodaros ar dizaino ekspertai, bet išimtinai žiniasklaidos atstovai – nugalėtojus renka 200 žurnalistų, dirbančių komunikacijos ir rinkodaros lauke.
Nauja „Epica Awards“ interneto svetainė čia.