„Mums tai labai malonus įvertinimas bei įrodymas, jog suprantame kliento poreikius ir gebame juos įgyvendinti šimtu procentu. Bendrovei „Ergo“ ir toliau teiksime plataus spektro reklamos paslaugas, tad tikiu, kad įdomių užduočių bei iššūkių netruks ir ateinančiais metais“, – sako agentūros „All Caps“ kūrybos vadovas Vismantas Kasteckas.
Pasak „Ergo“ rinkodaros, klientų patirties ir komunikacijos skyriaus vadovės Mildos Šerkšnienės, skelbtame konkurse „All Caps“ pateikė geriausią pasiūlymą ir surinko daugiausiai balų.
„Džiaugiamės, kad ir toliau darbuosimės su reklamos agentūra „All Caps“, kuri padėjo stiprinti „Ergo“ prekės ženklą Lietuvoje pastaruosius trejus metus. Esame tarptautinis prekės ženklas, todėl reklamos agentūra turi atitikti ne tik profesionalumo, kūrybiškumo, bet ir projektų valdymo standartus, suderinti tarptautines prekės ženklo komunikacijos gaires su Lietuvos rinkos specifika“, – sako M. Šerkšnienė.
„All Caps“ įgyvendintas projektas sulaukė sėkmės ir konferencijoje „Password 2022“, kur „Vasarotojų ir grybautojų draudimo“ kampanija buvo pripažinta efektyviausia kampanija su mažu biudžetu. O prie iniciatyvos „Ergo iššūkis: apsodinkime Lietuvą“ prisijungė daugybė mobilios aplikacijos „#walk15“ naudotojų.
„Rūpindamiesi klientų patirtimi, atidžiai renkamės, kaip mes komunikuojame su klientu ne tik gyvai, bet ir reklamoje, laiškais, socialinėje erdvėje. Šiai sričiai su „All Caps“ skiriame itin daug dėmesio ir sugalvojame įdomių sprendimų su agentūros komanda. Vienas sėkmingiausių – „Ergo“ iššūkis „#walk15“ programėlėje, kuomet dalyvių žingsniai virsta tikrais medžiais. Taip pasodinome jau daugiau nei 90 tūkstančių medžių“, – pasakoja M. Šerkšnienė.
Šiuo metu reklamos agentūra „All Caps“ dirba su daugybe Lietuvoje žinomų prekės ženklų, tarp kurių yra „Telia“, „Maxima“, „Camelia“, „Maisto bankas“ bei „Vision Express“.