Tvarios žiniasklaidos ekosistemos siekianti „Europe Media Lab“ save apibūdina kaip organizaciją, kurios nariai ne tik mąsto, bet ir veikia. Pritraukusi lėšas iš įvairių fondų, Europos Sąjungos institucijų, korporacijų, ši organizacija vykdo įvairius projektus, leidžiančius partneriams dalintis ekspertinėmis žiniomis, dalyvauti įvairiuose mokymuose, įgyvendinti bendrus projektus. „Europe Media Lab“ per penkiolika veiklos metų apmokė daugiau nei tūkstantį žiniasklaidos profesionalų, kurių dalis iki šiol bendradarbiauja tarptautiniu lygiu.
Viena iš svarbiausių „Europe Media Lab“ iniciatyvų yra inovatyvi mainų programa „Stars4Media“, padedanti tarptautiniu lygiu bendradarbiauti žiniasklaidos profesionalams, skatinanti medijų inovacijas, suteikianti žurnalistams galimybę dirbti neapsiribojant savo valstybių sienomis. Tarp šios iniciatyvos partnerių – Vrije universitetas Briuselyje, Europos žurnalistų federacija ir lyderiaujanti leidėjų asociacija „WAN-INFRA“, įvairios Europos Sąjungoje veikiančios žiniasklaidos organizacijos, taip pat žurnalistai iš Ukrainos ir iš Baltarusijos pasitraukę, užsienyje dirbantys šios šalies žurnalistai.Mainų programoje dalyvaujantys žiniasklaidos profesionalai iš įvairių Europos Sąjungos šalių turi galimybes jungtis prie bendrų iniciatyvų, mokytis iš patyrusių žiniasklaidos ekspertų, pritaikyti šias žinias kokybiškai, duomenimis grįstai žurnalistikai, išnaudoti dirbtinio intelekto įrankių ir verslo plėtros galimybes.
„Delfi“ programoje laimėjusį projektą sukūrė kartu su Lenkijos žiniasklaidos priemone „Polityka“. Jį įgyvendinant bus sukurtos papildomos naudos portalo skaitytojams bei „Delfi Plius“ prenumeratoriams, kas itin svarbu atliepiant žiniasklaidos iššūkius šių dienų rinkoje.
„Dalyvavimas „Stars4Media“ buvo neįkainojama patirtis vystant prenumeratų verslo dalį portale „Delfi“. Su projekto partneriais „Polityka“ aktyviai dalijomės gerąja praktika, kurią pritaikysime augindami „Delfi Plius“ prenumeratorių skaičių. Programa taip pat suteikė galimybę mokytis ir išgirsti kitų projektus laimėjusių Europos žiniasklaidos priemonių patirtį kuriant turinį ir tobulinant vartotojo patirtį. Be galo džiaugiuosi turėjusi išskirtinę galimybę tobulėti ir stiprinti profesinius įgūdžius kartu su koučere, buvusia „Financial Times“ redaktore Lyndsey Jones“, – sako Ugnė Karaliūnaitė, „Delfi“ mokamo turinio vystymo vadovė.