Nors šventinis laikotarpis asocijuojasi su buvimu kartu, bendravimu, tačiau dažnai įtraukusi kasdienybė nepaleidžia ir prieš Kalėdas – darbai, socialiniai tinklai, nuolatinis skubėjimas ar kita veikla trukdo pastebėti tuos, kurie šalia mūsų.
„Eurovaistinės“ rinkodaros vadovė Kristina Gumauskienė pranešime žiniasklaidai pasakoja, kad šia kalėdine kompanija norisi ne tik įkvėpti šventinės nuotaikos, bet ir priminti skirti dėmesio artimiesiems, pasirūpinti savo ir jų emocine sveikata.
„Šiuo metu, ko gero, kaip niekada dažnai galime išgirsti apie perdegusius, įkvėpimą praradusius, su nerimu susiduriančius žmonės. Kartais pagalbos toli ieškoti nereikia, magiškai veikia ir pokalbis, artumas ar paprasčiausias aplinkinių palaikymas. Šia reklama norime palinkėti iš naujo pastebėti tai, kas šalia, tai, ką dažnai priimame, kaip savaime suprantamus dalykus“, – sako K. Gumauskienė.
Reklamą kūrusios „Ogilvy Vilnius“ kūrybinė komanda Rūta Baradinskaitė ir Audrius Puidokas pasakoja, kad idėja gimė, galvojant apie tai, kad per ilgą pandemijos laikotarpį daugiau laiko kartu namuose leidžiantys žmonės pavargsta vienas nuo kito ir pradeda mažiau vertinti tai, ką turi.
Kalėdinėje reklamoje vaizduojamas „Eurovaistinės“ serialo veikėjų vakaras – visi šeimos nariai laiką leidžia atskirai ir visai jo neskiria vienišam po namus draugijos ieškančiam šuniukui, tačiau staiga šiam pradingus visi susivienija. „Beieškodami šuns, šeimos nariai iš naujo atranda šiltus jausmus ir vienas kitam“, – sako reklamos bendraautorė R. Baradinskaitė.
Pasak vaistinių tinklo rinkodaros vadovės K. Gumauskienės, ši reklama primena, kad mūsų gerą savijautą lemia ne tik fizinė sveikata, bet ir emocinė, kuri yra neatsiejama nuo bendravimo ir santykių su artimaisiais.