Koronaviruso pandemija pakeitė dalies gyventojų įpročius, gyventojus neramina pasikeitusi ekonominė padėtis, ruošiantis antrai koronaviruso bangai visi stengiasi ne tik stiprinti sveikatą, bet ir taupyti.
Vaistinių tinklo valdybos pirmininkė Ingrida Damulienė sako, kad verslui šiandien ypač svarbu imtis iniciatyvos.
„Dešimtimis procentų sumažinome kainas vaistinėse, klientams siūlome sveikata pasirūpinti už itin mažą kainą. Nuo šiol sakome – jauskitės gerai sutaupę. Norime, kad klientai vaistinėse ne tik gautų profesionalias konsultacijas, bet ir sutaupytų“, – pranešime žiniasklaidai sako I. Damulienė.
Viską pakeičiantis žodis
Logotipas yra bene labiausiai koncentruotas kanalas, kurį prekės ženklas pasitelkia savo idėjoms komunikuoti. „Eurovaistinė“ norėdama atkreipti dėmesį į klientams siūlomas neeilines nuolaidas, laikinai pakeitė ir patį vaistinių tinklo logotipą ir šūkį. „Žalią kryžių logotipe pakeitė procento ženklas, o šūkį „Jauskitės gerai“ vienas žodis iš įvaizdinio pavertė į „kaininį“. Dabar jis skamba taip: „Jauskitės gerai sutaupę“, – dėsto „Adell Taivas Ogilvy“ kūrybos vadovas Dominykas Žilėnas.
Šį logotipą klientai galės matyti vaistinių tinklo reklaminėje medžiagoje, vaizdo reklamose spaudoje, internete ir televizijoje, šūkis lydės pranešimus radijo stotyse.
I. Damulienė sako, kad keisti logotipą ir šūkį buvo svarbus žingsnis norint dar labiau atkreipti dėmesį į pasiūlymus, norima parodyti, kad siekis sutaupyti šiandien yra aktualus mums visiems.
Pavyzdžių, kai žinomas prekės ženklas laikinai pakeičiamas, siekiant komunikuoti kokią nors idėją, yra nemažai. Šio žingsnio ėmėsi įvairūs gerai žinomi prekės ženklai – „McDonald's“, „Coca-Cola“, „Lacoste“, BMW ir kiti.