„Pristatydami atnaujintą lojalumo programą, norime akcentuoti, jog vyresnio amžiaus žmonės pas mus labai laukiami. Siekiame geriausiai atitikti šios klientų grupės poreikius, o išskirtiniai mažų kainų pasiūlymai yra itin svarbi to dalis“, – dalinasi Kristina Gumauskienė, „Eurovaistinės“ rinkodaros ir komunikacijos direktorė.
Jos teigimu, geresnės lojalumo programos sąlygos turėtų sudominti visus senjorus, nes sutaupyti perkant daugeliu atveju kone kasdien reikalingus medikamentus ir maisto papildus aktualu visiems be išimties. Taip pat „Eurovaistinė“ jau daugelį metų pabrėžia sveikos gyvensenos ir rūpinimosi savo sveikata svarbą norint išlikti sveikiems ir nesirgti, o tuo pačiu jaustis gerai sutaupius.
„Kalbėdami apie pastebimai geresnes sąlygas senjorams, į šią svarbią ir net rimtą temą norėjome pasižiūrėti per pozityvo prizmę, linksmai. Tai mūsų būdas pranešti geras naujienas ir pasakyti komplimentą vyresnio amžiaus žmonėms“, – tęsia K. Gumauskienė.
Naujajame „Eurovaistinės“ reklaminiame klipe skamba dainos „Vilniaus Stogai“ motyvais sukurtas garso takelis (orig. Miko Vaitkevičiaus muzika), pabrėžiantis sielos, o ne amžiaus jaunystę.
„Šia kampanija siekiame parodyti, jog jaunu žmogus gali būti nepaisant amžiaus. Svarbiausia – gerai jaustis ir širdyje, ir sveikatos atžvilgiu. Žinutei perteikti puikiai tiko gerai atpažįstamo ir mėgstamo kūrinio motyvai“, – dalinasi Lukas Šidlauskas ir Tomas Kasparavičius, reklamos agentūros „Ogilvy“ kūrybininkai.
„Ogilvy“ – kampanijos „Aš jaunas“ idėjos autoriai, kartu su partneriais – vaizdo klipo režisieriumi Eugenijumi Tichonov, gamybos namais „Nonsense“, garso studija „Papa Goose“ ir fotografu Tomu Kaunecku – pasirūpinę jos įgyvendinimu.