Reklamoje A. Unikauskas ir vaistininkas užduoda klientei tokius pačius klausimus jos simptomams išsiaiškinti, daro tokias pačias prielaidas ir kalba tais pačiais žodžiais – būtent šis sinchroninis kalbėjimas ir lengvas humoras yra pagrindinis reklamos akcentas, kuriuo siekiama parodyti bendrą darbą dėl geresnės žmonių sveikatos.
„Eurovaistinės“ rinkodaros ir komunikacijos departamento vadovė Kristina Gumauskienė sako, kad reklamos tikslas – parodyti vaistininkų profesionalumą ir skirtingų sveikatos sistemos dalių bendradarbiavimą.
„Profesorius A. Unikauskas ne tik puikiai atpažįstamas plačiai auditorijai žmonių, bet ir turintis pasitikėjimą sveikatos klausimais. Džiaugiamės galėdami dirbti kartu ir atradę bendrą žinutę – kartu dėl geros savijautos. Ši reklama apie bendrą visos sveikatos sistemos misiją – prisidėti prie kiekvieno žmogaus geros savijautos savo profesionalumu“, – apie naujos reklamos tikslus pasakoja „Eurovaistinės“ rinkodaros vadovė.
Balandžio mėnesį „Sprinter“ tyrimų bendrovė atliko gyventojų apklausą, kuri parodė, kad 44 proc. žmonių pajutę pirmus ligos simptomus kreipiasi į gydytoją ir lygiai tiek pat – 44 proc. pirmiausiai konsultuotis skuba į vaistinę.
„Vaistininkas jau seniai nėra žmogus parduodantis vaistus, dažnam tai yra pirmas žmogus su kuriuos konsultuojamės pasijutę prastai, todėl šioje reklamoje akcentuojame vaistininko profesionalumą, gebėjimą patarti. Tikslinė reklamos auditorija – senjorai, kuriuos kviečiame ne tik pasinaudoti gerais kainų pasiūlymais „Eurovaistinėje“, bet ir drąsiau konsultuotis sveikatos klausimais, neužsiimti savigyda. Išgirdęs ligos simptomus vaistininkas gali patarti dėl medikamentų, o esant poreikiui – visuomet nukreips į mediką“, – sako K. Gumauskienė.
„Eurovaistinės“ reklamos partnerių „Ogilvy Lietuva“ kūrybinė komanda Justė Padegimė ir Urtė Sakalytė sako, kad per keliolika sekundžių trunkantį reklaminį klipą buvo svarbu bendradarbiavimą parodyti ne tradiciškai, o smagiai ir paprastai.
„Reklamos herojė nustemba sutikusi vaistinėje jai pažįstamą veidą – profesorių A Unikauską. Dar labiau ją nustebina, kad tiek vaistininkas, tiek profesorius skuba jai patarti, o patarimai – vienodi. Sinchroniška kalba siekėme atskleisti vaistininko ekspertiškumą ir parodyti, kad vaistinėje gali ne tik įsigyti reikiamų medikamentų, bet ir visuomet gauti patarimų, kaip jaustis geriau“, – pasakoja reklamos kūrėjos.
Ką tik televizijas pasiekusi reklama yra dalis „Eurovaistinės“ į visuomenės raštingumą sveikatos temoje orientuotos kampanijos. Neseniai į TV eterį grįžo ir laida „Kviečiame daktarą“, kurios pagrindiniu rėmėju tapo „Eurovaistinė“.