Rugpjūčio pradžioje vaistinių tinklas „Eurovaistinė“ pristatė naują įmonės kryptį, o kartu ir dešimtimis procentų sumažino kai kurių prekių kainas vaistinėse. Šiuo žingsniu siekta atkreipti dėmesį, kad klientams vaistinėse suteikiama profesionali konsultacija, be to, jie gali sutaupyti.
„Eurovaistinės“ valdybos pirmininkė Ingrida Damulienė sako nuo pat pradžių tikėjusi šio žingsnio prasme. „Gyvename „naujo normalumo“ sąlygomis, todėl natūralu, kad mūsų įpročiai keičiasi, visi ieškome galimybių, kaip jaustis užtikrinai, planuojame savo išlaidas, stengiamės galvoti į priekį. Matome, kad ir mūsų klientams svarbu ne tik įsigyti savo pamėgtas prekes, pasitarti su mūsų vaistininkais bei konsultantais, bet ir sutaupyti“, – sako vaistinių tinklo valdybos pirmininkė.
Kai kurių prekių pasižyminčių gera kaina populiarumas išaugo daugiau nei 10–20 kartų. Klientai dažnai rinkosi priemones imunitetui palaikyti, įvairius vitaminus ir maisto papildus. Vaistininkai pastebi, kad klientai vertina galimybę sutaupyti ir įsigyti pamėgtus produktus dar geresne kaina.
Pastarąjį mėnesį 13 proc. klientų pasinaudojo gerų kainų pasiūlymais. „Eurovaistinė“ fiksuoja, kad rugpjūtį 6 proc. ūgtelėjo ir bendras klientų skaičius lyginant jį su 2019 m. rugpjūčiu. Tai ženklus rodiklis vertinant bendrą ekonominę padėtį.
Pasak įmonės rinkodaros departamento vadovės Kristinos Gumauskienės, tai, kad įmonė tam tikrai kampanijai sustiprinti pritaiko savo logotipą yra pasaulinė praktika.
„Toks žingsnis nėra reikalingas kiekvienai kampanijai, tam ryžtamasi tik išskirtiniais atvejais, todėl šis sprendimas kilo mūsų reklamos agentūrai „Ogilvy“ ir matome, kad tai pasiteisino. Klientai šalia to, kas jiems įprasta „Eurovaistinėje“ – aukščiausio lygio aptarnavimas, galimybė rinktis iš plataus asortimento, naudingi patarimai, – turi ir tai, kas pandemijos metu iškilo į pirmąją vietą – gerą mažą kainą“, – sako K. Gumauskienė.
Įmonė tęsia šios krypties išryškinimą ir netrukus planuoja pristatyti kelias papildomas naudas klientams.