Įmonės rinkodaros vadovė Kristina Gumauskienė sako, kad reklama siekiama akcentuoti, jog anksčiau ar vėliau rudenį blogo oro teks, su juo tikėtina ir prastesnė savijauta, kuria siūloma pasirūpinti iš anksto.
„Yra posakis „blogo oro nebūna, būna tik netinkama apranga“. Ši mūsų rudeninė kampanija siunčia panašią žinutę – ir vėl ruduo, ir vėl dėl permainingų orų gali tekti pajusti peršalimo simptomų. Rekomenduojame juos įveikti iš anksto ir mėgautis rudeniu sveikiems“, – pranešime žiniasklaidai sako K. Gumauskienė.
Pasak jos, šiai reklamai pasirinkta žymi šalies moteris labai tiko dėl savo charizmatiškumo. Indrė nevengia nepatogių filmavimui situacijų, kartu su fotografu Tomu Kaunecku sukūrė įsimintinų nuotraukų, kurios bus panaudotos reklamos maketuose.
Reklamos kūrėjai – „Ogilvy“, TV kūrybos namai – „pvz.lt“. Reklama nuo mėnesio pradžios transliuojama televizijoje ir naujienų portaluose.