„Nuoširdūs poelgiai, kasdienis rūpestis kitais ar net mielos smulkmenos – visi šie maži dalykai mūsų gyvenime reiškia labai daug. Lygiai taip pat mums visiems svarbios mažos kainos. Dėl to naujuose reklaminiuose klipuose, pasitelkdami nuotaikingas ir mielas situacijas, parodome, jog mažos kainos gali džiuginti taip pat kaip ir maži gyvenimo džiaugsmai. Juk mažos kainos – tai dar vienas džiaugsmas, kuris padeda ne tik sutaupyti, bet ir pasirūpinti savo bei artimųjų sveikata“, – pasakoja „Eurovaistinės“ rinkodaros ir komunikacijos paslaugų departamento direktorė Kristina Gumauskienė.

„Sveikų kainų“ kampaniją nuo šiol papildė naujas kūrybinis „Mažų kainų“ sprendimas, kuriuo visas dėmesys bus skiriamas mažoms aktualių receptinių vaistų kainoms. Tad nuo balandžio mėnesio „Eurovaistinėse“ klientai galės pasinaudoti pirmuoju pasiūlymu – 20 proc. nuolaida receptiniams dermatologiniams kategorijos vaistams. Nuolaidos taikomos receptiniams vaistams, įsigyjamiems be kompensuojamojo recepto.

„Mūsų vaistinių tinklas visada klientams siūlė bene gausiausią akcijų kiekį, taip pat pastaraisiais metais kiekvieną mėnesį dalinamės „Sveikų kainų“ pasiūlymais aktualiausioms prekėms ir kategorijoms už mažą kainą. Šiemet mūsų tikslas ne tik toliau skirti dėmesį aktualių nereceptinių vaistų ir maisto papildų pasiūlymams už mažą kainą, bet ir receptinių vaistų kategorijoms. Tikime, kad tai padės mūsų klientams vienoje vaistinėje rasti viską – profesionalų ir nuoširdų aptarnavimą bei reikalingus vaistus ir kitas sveikatos prekes už mažą kainą“, – teigia K. Gumauskienė.

Agentūros „Ogilvy Vilnius“ kūrybinės komandos nariai Rūta Baradinskaitė ir Kęstutis Neverauskas pasakoja, kad kurdami kampanijos vaizdo klipus ir plakatus ieškojo situacijų, kurios daugeliui žmonių primintų apie mažus gyvenimo džiaugsmus.

„Maži gyvenimo džiaugsmai mums visiems nutinka kasdien. Vieniems tai trumpas atokvėpis po darbų, kitiems – užsiėmimas mėgstama veikla, o dar kitiems tai gali būti netgi mėgstamos tvarkos palaikymas. Visas šias, iš pirmo žvilgsnio paprastas situacijas stengėmės parodyti taip, kad šios reklaminės kampanijos klipai taptų dar vienu mažu džiuginančiu dalyku visiems, kurie juos pamatys“, – sako R. Baradinskaitė ir K. Neverauskas.