„Pilnos lentynos kompensuojamų vaistų, nuo galvos, nuo pilvo, kad ausys nekaistų“, – tokia dainos eilute prasideda reklama. Nuotaikingas kūrinys patvirtina, kad „Eurovaistinėje“ klientai gali rasti visus reikiamus kompensuojamuosius vaistus.
„Idėjos šaknys – ne liaudies daina, o paieškos, kaip patraukliai perteikti iš pirmo žvilgsnio mažiau patrauklią žinutę apie platų kompensuojamųjų vaistų pasirinkimą“, – sako agentūros „Ogilvy“ atstovas Audrius Puidokas.
Pasak reklamos autorių, vienas iš argumentų padėjusių apsispręsti ir pasitelkti reklamai liaudies dainą yra tas, kad vyresnieji jas priima itin pozityviai, tačiau, kadangi skambanti daina nėra tradicinė, ji patraukli ir jaunimui.
„Mūsų reklamos atveju, tai irgi nėra tiesiog tradicinė liaudies daina, nes jos tema visiškai nebūdinga liaudies dainoms. Būtent ši eklektika ir sukuria humorą, kuris priimtinas visoms amžiaus grupėms“, – sako jis.
„Eurovaistinės“ rinkodaros departamento direktorė Kristina Gumauskienė sako, kad šiandien prekės ženklams labai svarbu būti išskirtiniams ir nevengti netradicinių sprendimų. „Kasdien matome daugybę pasirodančių reklamų, todėl tam, kad žinutė pasiektų auditoriją, svarbu rasti netradicinius ir auditorijai patrauklius sprendimus. Matome, kad šiandien visuomenė vertina humorą“, – sako ji.
Įmonė linkusi imtis netradicinių priemonių dėmesiui atkreipti. Dar prieš keletą metų bendrovės reklamose pradėjo filmuotis įmonės darbuotojai, pernai pristatytas ir iki šiol vyksta serialas, kurio pagrindinė veikėja – vaistininkė mama. Naują reklamą eteryje galima pamatyti nuo šiandien.