Skaitmeninės reklamos ir komunikacijos paslaugas teikiančios agentūros „SOMA agency“ vadovas Arijus Žakas džiaugėsi nauja partneryste ir žadėjo pateisinti aukštai iškeltus lūkesčius.
„Turime įdomų agentūros modelį, kuriame į skaitmeninės komunikacijos discipliną esame pilnai integravę strategines įžvalgas bei kūrybinius sprendimus, todėl esu tikras, kad bendradarbiavimas bus įdomus, efektyvus ir naudingas“, - pasakojo reklamos agentūrų „SOMA agency“ ir „Havas Creative“ vadovas A. Žakas.
Sutartis tarp „Eurovaistinės“ ir „SOMA agency“ įsigaliojo birželio mėnesį. Agentūra rūpinsis komunikacija socialiniuose tinkluose, kurs skaitmeninį turinį, koordinuos nuomonės formuotojų veiksmus.
„Dėkojame „Eurovaistinei“ už pasitikėjimą. Ypatingai džiugu, kad buvo įvertinta mūsų kompetencija, gebėjimai bei integruotų sprendimų potencialas. Šiais laikais skaitmeninės komunikacijos procesas turi būti greitas, sprendimai – efektyvūs, o rezultatai – nekeliantys abejonių. Tai ir bus mūsų darbo prioritetai,“ – kalbėjo A. Žakas.
„Eurovaistinės“ rinkodaros ir komunikacijos direktorė Kristina Gumauskienė sakė, kad priimant sprendimą labiausiai atsižvelgė į agentūros teikiamų paslaugų spektrą, kompetencijas bei patirtį.
„Šiuolaikinė skaitmeninė komunikacija pasižymi dideliu greičiu ir išsiskiriančiais sprendimais. Kartais mums reikia paprasto įrašo socialiniuose tinkluose, o kartais – kampanijos, kurią skleisime skaitmeninėje erdvėje. Pasirinkome agentūrą, kurios darbai įrodo, kad ji geba integruoti skirtingas skaitmeninės komunikacijos disciplinas į vientisą procesą, pasižymi ryškiomis kampanijomis bei suvaldo skirtinguose socialiniuose tinkluose esančių mūsų klientų poreikius“, - sprendimą argumentavo K. Gumauskienė.
UAB „Havas Creative SOMA“ įmonėje, kuri valdo prekės ženklą „SOMA agency“, dirba per 40 specialistų. Tarp agentūros klientų yra tokie prekių ženklai kaip „Kesko Senukai“, „IKI“, „LastMile“, „Aprangos grupė“, „Neste“, „KIKA“, „Kėdainių konservų fabrikas“, Knauf, BASF ir kiti.