Kaip ir buvo galima tikėtis, plačiausią auditoriją prie TV ekranų sutraukė vasario 15 dieną vykusi atrankos finalo transliacija: KANTAR duomenimis, ją bent trumpam įsijungė apie 646 tūkst. žiūrovų. Kartu su laidos kartojimu per LRT Plius auditorijos dydis siekė 657 tūkst. arba 24,4 proc. Lietuvos gyventojų. LRT televizija skelbia, kad „Google analytics“ duomenimis, portale lrt.lt „Eurovizijos“ nacionalinės atrankos finalą stebėjo daugiau kaip 40 tūkst. žiūrovų, o „The Roop“ įrašas per pirmas dvi dienas buvo peržiūrėtas daugiau kaip 230 tūkst. kartų.
Tačiau „Mindshare“ atlikta internetinė apklausa rodo, kad „Eurovizijos“ atranka besidomėjusių skaičius yra gerokai didesnis, nei TV transliacijų auditorija: 64 proc. visų apklausoje dalyvavusių respondentų teigė vienaip ar kitaip stebėję „Eurovizijos“ atranką ar sekę jos rezultatus (pavyzdžiui, peržiūrėdami atrankos ištraukas internete).
Apklausos duomenimis, visiškai „Eurovizijos“ atranka nesidomėjo 16,4 proc. respondentų, dar 5,3 proc. buvo girdėję apie atranką, tačiau nežinojo, kas ją laimėjo, o 13,1 proc. žinojo, kas laimėjo, tačiau nebuvo matę pasirodymo.
Apklausa taip pat parodė, kad atranka labiau domino moteris bei jaunesnius respondentus. Pastarieji „Eurovizijos“ atrankas dažniau stebėjo internete: vien oficialiose LRT socialinių tinklų paskyrose finalinis „The Roop“ pasirodymas buvo peržiūrėtas per milijoną kartų: virš pusės milijono „Facebook“ platformoje, virš 600 tūkst. „Youtube“ kanale. Tiesa, nėra žinoma, kiek šių peržiūrų tenka Lietuvos, o kiek – užsienio žiūrovams.
Eurovizijos atrankos favoritai
Paklausti apie favoritus (buvo galima rinktis iki 3 atlikėjų), 79 proc. respondentų palaikė daugiau nei vieną dalyvį, tačiau absoliučios daugumos sąraše buvo grupė „The Roop“. Šios grupės palaikymas buvo didžiausias visose amžiaus grupėse. Gana tolygiai pasiskirstę yra ir Monikos Marijos gerbėjai (tiesa, 20–29 metų amžiaus grupėje ji nusileido Rūtai Loop).
Jauniausiose respondentų grupėje (15–19 metų amžiaus) labai nedaug nuo „The Roop“ (93 proc,) atsiliko Monique su daina „Make Me Human“ (85 proc,). Kalbant apie kitus pasirodymus, Rūta Loop ir Meandi kūriniai labiau patiko jaunimui nei vyresniems žiūrovams.
Vyresni respondentai 2–3 kartus labiau nei jaunesni palaikė Aistę Pilvelytę, kuri yra bene daugiausiai kartų atrankose dalyvavusi atlikėja.
Paprašyti nurodyti vieną verčiausią pergalės atlikėją, 76 proc. visų respondentų nurodė „The Roop“, po 8 proc. – Aistę Pilvelytę ir Monique. Tiek atrankos finale balsavusių, tiek nebalsavusių nuomonės sutapo: laimėti turėjo „The Roop“. Tai, kad antrąją vietą užėmė Monique, labiausiai lėmė jos fanų aktyvumas balsuojant – kitų dalyvių gerbėjai balsavo žymiai rečiau.
Nugalėtojo vertinimas
Paprašyti įvertinti nugalėtojo kūrinį ir jo atlikimą, dauguma respondentų jį vertino teigiamai (vidutinis vertinimas 4,4 balo iš 5 galimų).
Finalinio pasirodymo įrašą apklausos metu pirmą kartą pamatę respondentai jį vertino kiek žemesniais balais, tačiau ~59 proc. iš jų „The Roop“ pasirodymas labai patiko arba patiko.
Pasirodymą gerai vertina bei ketina jį palaikyti Roterdame ir dauguma tų, kuriems labiausiai patiko kito atlikėjo pasirodymas. Visiškai nusivylusių atrankos rezultatais yra tik 3 proc. nuo visų apklausos dalyvių.
„Mindshare Lietuva“ apklausoje dalyvavo 671 respondentas, 15–74 metų amžiaus, apklausa atlikta internetu vasario 18–26 dienomis.