Projektas buvo įvertintas kaip vienas geriausių „Branded Content – Product & Brand Integration“ (liet. „Prekės ženklo turinys – produkto ir prekės ženklo integracija“) kategorijoje. Joje projektai vertinami pagal tai, kaip organizacijos savo ženklo stiprinimui išnaudoja kontekstą bei jau egzistuojančius formatus – filmus, televizijos laidas, žaidimus bei kitas medijas.

Pernai internete virusiniu būdu išplito trys kampanijos #StokĮPoliciją vaizdo įrašai, kuriuose scenos iš žaidimo įvilktos į populiarios TV laidos „Farai“ rūbą. Kiek vėliau GTA žaidime reidą surengė tikri policininkai. Virtualios tarnybos metu pareigūnai rodė, kaip pažeidėjų gaudymas vyksta realiose gatvėse ir keliuose.

Kampanija #StokĮPoliciją – vienintelis darbas iš Lietuvos, šiemet besirungiantis vienų prestižiškiausių ir seniausių pasaulio kūrybos apdovanojimų „Epica Awards“ finale. Šie apdovanojimai ypatingai išsiskiria savo komisijos sudėtimi. Čia komunikacijos ir reklamos projektus vertina žurnalistai ir redaktoriai iš įtakingiausių tarptautinių spaudos leidinių daugiau nei 50-yje šalių. Komisiją sudaro žurnalistikos profesionalai iš tokių leidinių kaip „Adweek“, „Campaign“, „AdAge“, „Digiday“, „Best Marketing“, „Forbes“, „People“ ir daugybės kitų.

Lietuvos policijos ir „Fabula Rud Pedersen Group“ projektas neseniai pateko ir į „ADC Europe“ dizaino ir reklamos apdovanojimų trumpąjį sąrašą. Ar pavyks pralenkti toje pačioje kategorijoje nominuotus „Adidas“, „Oreo“, „Ebay“ ir „Uber Eats“ projektus, bus aišku gruodžio 1 d.

Be dar laukiančių pergalių, komunikacijos, kūrybos ir reklamos apdovanojimuose kampanija #StokĮPoliciją jau yra laimėjusi daugiau nei 20 kartų. Tarp svarbiausių pergalių – trys apdovanojimai „Digital Communication Awards“ konkurse Berlyne, trys pergalės (auksas, sidabras ir bronza) „Baltic Best“ konkurse, sidabras reklamos festivalyje „New York Festivals Advertising Awards“ ir auksiniais tapę pasauliniai komunikacijos apdovanojimai „Sabre Awards“.