„Būti didžiausių tarptautinių apdovanojimų „SABRE Awards“ laimėtojais – ne tik didžiulė garbė, bet ir itin svarbus mūsų komandos darbo įvertinimas pasauliniu mastu. Šiuose apdovanojimuose pagrindinis dėmesys skiriamas projektams, kuriantiems realų pokytį, rodantiems išskirtinį efektyvumą, kūrybiškumą, auditorijos įsitraukimą ir strateginį požiūrį į problemą ar situaciją. Būtent toks projektas buvo ir EP rinkimams skirta kampanija „Pakelk savo bulvę nuo sofos“, – pranešime žiniasklaidai cituojama Raminta Rimkienė, „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ direktorė.
Kampanija „Pakelk savo bulvę nuo sofos“ – bene labiausiai tarptautiniu mastu pastebėtas ir apdovanojimuose įvertintas agentūros „Fabula“ darbas. Praėjusių metų lapkritį projektas buvo pripažintas geriausiu didžiausiame Europos ryšių su visuomene apdovanojimų konkurse „European Excellence Awards“ (institucijų ir partijų komunikacijos kategorijoje), pelnė antrąją vietą skaitmeninės komunikacijos kategorijoje Baltijos šalių komunikacijos apdovanojimuose „Mi:t&Links”, taip pat pateko į Niujorko geriausių pasaulio reklamų festivalio „New York Festivals Advertising Awards“, tarptautinių „Digital communication awards“ ir Taline vykstančių „Baltic Best“ apdovanojimų finalus. Be to, kampanija buvo įvertinta ir Lietuvos komunikacijos apdovanojimuose „PR Impact awards“, kur pelnė pirmąją vietą integruotos komunikacijos kategorijoje ir trečiąją vietą skaitmeninės komunikacijos kategorijoje.
Prestižiniuose „SABRE Awards“ apdovanojimuose įspūdingų įvertinimų sulaukė ir „Fabula“ Lietuvoje atstovaujamas pasaulinis „Hill+Knowlton Strategies“ tinklas. Jis pripažintas geriausia dešimtmečio komunikacijos agentūra EMEA regione, taip pat geriausiu metų Pan-EMEA bei Vidurinių Rytų konsultacijų paslaugų įmonių tinklu.
„Fabula Hill+Knowlton Strategies” tai jau ne pirmasis prestižinis „SABRE“ apdovanojimas – 2018 m. agentūra buvo įvertinta už visuomeninės iniciatyvos kampaniją „Laisvė rokenrolui“, kuri taip pat buvo paskelbta geriausia metų komunikacijos kampanija Baltijos regione, o 2019 m. agentūros komandos kartu su „Vilniaus duona“ įgyvendinta „Labos avižos“ įvedimo į rinką“ kampanija buvo patekusi į šių apdovanojimų finalą.