„The Evening Standard“ pranešė, kad feisbuko kavinės bus atidarytos skirtingose Londono vietose, rugpjūčio 28–rugsėjo 5 dienomis. Kiekviena jų veiks dvi dienas, o vartotojai turės galimybę ateiti ir teirautis įvairių klausimų. Įmonės tikslas – padėti žmonėms suprasti feisbuko privatumo taisykles.
Ši iniciatyva kilo ne be reikalo – atlikus apklausą paaiškėjo, kad 27 proc. Londone gyvenančių asmenų, besinaudojančių feisbuku, nežino, kaip sureguliuoti savo socialinių tinklų privatumo nustatymus.
Tiesa, neslepiama, kad „Facebook“ taip pat siekia gerinti savo padėtį visuomenės akyse, parodydami vartotojams, kad siekia pagelbėti, o ne parduoti informaciją tretiems asmenims, rašo socialmediatoday.com.
Ne paslaptis, kad žmonių supratimas apie „Facebook“ privatumo nustatymus yra ribotas. Tai patvirtina ir ankstesni tyrimai. Be to, nepaisant vartotojų nerimo dėl to, kaip feisbukas naudoja jų duomenis, dažnai internautai netgi neatnaujina privatumo nustatymų.
Situacija kardinaliai nepasikeis net po šios feisbuko iniciatyvos. Tačiau tai rodo, kad socialinių tinklų milžinė imasi veiksmų, net jei tai skirta ne tik geresniam žmonių supratimui, o ir įvaizdžio gerinimui.