„Siekdami atitikti kintančius Europos reglamentus, ES, EEE (Europos ekonominėje erdvėje) ir Šveicarijoje pristatome naują prenumeratos parinktį“, – sakoma „Meta“ pranešime.
Įmonė tokį žingsnį žengė po to, kai ES ėmėsi griežtesnių taisyklių, kurių tikslas yra sutramdyti didžiąsias technologijų kompanijas. Bendrijos taisyklės kelia pavojų gausioms „Meta“ pajamoms iš reklamos, nes jomis užsimota apriboti vartotojų duomenų naudojimą neturint sutikimo.
„Meta“ nurodė, kad mėnesio trukmės prenumerata internete europiečiams atsieis 9,99 euro, o „iOS“ ir „Android“ operacinėse sistemose – 12,99 euro. Nors ir toliau bus pasiekiamos nemokamos minėtų platformų versijos, kuriose bus rodoma reklama, „Meta“ pažymėjo, kad susimokėsiančių naudotojų informacija „nebus naudojama reklamoms“.
Pranešama, kad pirkti prenumeratas galės tik vyresni nei 18 metų asmenys.
„Meta“ mano, kad prenumeravimo paslauga padės nuraminti ES reguliuotojus, susirūpinusius dėl duomenų rinkimo ir reklamų suasmeninimo.
„Gerbiame šių kintančių Europos reglamentų dvasią ir tikslą ir esame įsipareigoję jų laikytis“, – pareiškė „Meta“.