Kone šimtu tūkstančių žmonių mažiau kasdien užsuka į „Facebook“ palyginti su pernai. Savaitinė auditorija sumenko mažiau, 85 tūkstančiais.
„Labiausiai „Facebook“ palieka jaunimas – būtent 16-24 m. amžiaus auditorijos kritimas itin juntamas, dienos pasiekimas šioje amžiaus grupėje krito daugiau nei dešimtadaliu – 13,2%, savaitinis pasiekimas 9,2 proc. Taip pat 7-8 proc. mažėjimas fiksuojamas ir 25-44 m. amžiaus grupėse“, – sakė Ričardas Brazaitis, „Kantar“ media tyrimų jaunesnysis projektų vadovas.
Pasak jo, 45-64 m. auditorija „Facebook“ lankosi gana stabiliai, taip pat jis išlieka vieną didžiausią pasiekimų – 69 proc. per dieną – išlaikančių tinklų.
„Vis dėlto pastebima tendencija, jog „Facebook“ naudojamasi rečiau, ypač jau minėtame jaunimo segmente. Kasdien prisijungiančių prie „Facebook“ šioje amžiaus grupėje sumažėjo beveik penktadaliu, t.y. 18 proc.“.