„Ar negalvojate pasiūlyti įrankio, kuris teigtų „Nenoriu, kad „Facebook“ naudotųsi mano paskyros duomenimis ir paverstų mane reklamos taikiniu“? Ar nebus galimybės pasirinkti „Prašau mano asmeninių duomenų nenaudoti reklamai“?, – „NBC Today“ vedėja Savannah Guthrie paklausė laidos viešnios.
„Jau dabar turime daug įvairių pasirinkimo variantų. Tik aukščiausio laipsnio pasirinkimo varianto stinga. Bet jokiu atveju jis būtų mokamas“, – paaiškino „Facebook“ vadovė.
Kol kas nėra informacijos, jog „Facebook“ planuoja iš tikrųjų pristatyti tokį pasirinkimo variantą, tačiau Sh. Sandberg komentaras leidžia aiškiai suprasti, kad „Facebook“ pajamos tiesiogiai priklauso nuo naudotojų skonio ir elgsenos internete. Jei būtų pasiūlyta galimybė užsitikrinti absoliutų privatumą, tektų pajamas, gaunamas iš reklamos, keisti už privatumo išsaugojimą gaunamomis lėšomis.
Tame pačiame interviu Sh. Sandberg paneigė dažnai kartojamą ir internete sparčiai plintantį įsitikimą, kad naudotojų duomenys yra pirminis „Facebook“ produktas.
„Tai netiesa. Mes neparduodame duomenų, niekada. Nesuteikiame reklamų kūrėjams asmeninių duomenų. Žmonės patys ateina į „Facebook“, jie nori tapti reklamos taikiniais, jos ieško, o tai smulkiam verslui labai svarbu. Imam tą reklamą, ją rodome, tačiau niekam neperleidžiame asmeninės mūsų naudotųjų informacijos“, – teigia Sh. Sandberg.
Tokio pobūdžio saugikliai padeda „Facebook“ savo rankose išlaikyti tikslinės reklamos auditorijos klausimą. Šis socialinis tinklas jau ėmėsi veiksmų, keisdamas įvairius nustatytus ir politiką, kurie leido trečiosioms šalims, įskaitant ir bendrovę „Cambridge Analytica“, rinkti duomenis iš vartotojų asmenių paskyrų.
Šiuo metu daugybė tyrėjų ir vystytojų ir po šiai dienai naudojasi daugybe „Facebook“ platformoje naudotis ten prieinama informacija.
Tame pačiame interviu Sh. Sandberg pripažino, kad „Facebook“ turėjo perspėti per 87 mln. naudotojų, kad jų duomenimis naudojasi „Cambridge Analytica“ ir jos partneriai, ir neslėpti fakto, jog tokių privatumo pažeidimų gali būti ir daugiau.