Portalas „Digiday.com” rašo, kad praeitą mėnesį feisbukas paleido didžiausią televizinę reklamos kampaniją bendrovės istorijoje: daugiau nei 20 skirtingų reklaminių klipų buvo parodyti daugiau nei 1700 kartų daugiausiai žiūrovų sulaukiančių transliacijų metu. Skaičiuojama, kad ši kampanija feisbukui kainavo 16,4 milijono dolerių, o tai yra net daugiau nei feisbukas skyrė skaitmeninei reklamai per visa pirmąjį 2016 m. pusmetį. „Kantar” duomenimis, ši suma siekė 14,1 milijono dolerių.

Feisbukas nėra vienintelis socialinis tinklas, siekiantis pritraukti vartotojus per televiziją. Pernai „Twitter” pasitelkė televiziją reklamuoti savo produktui „Moments”.

Portalo „Digiday.com” apžvalgininkas Max Willens svarsto, kad feisbukas nusprendė tiek daug dėmesio skirti savo video produktų auditorijos auginimui dėl dviejų priežasčių. Pirmoji – bendrai augantis video turinio poreikis ir galimybė per jį gauti pajamų iš reklamos, ir antroji – vis stiprėjanti „Snapchat” konkurencija. Nors „Snapchat” turi vos dešimtadalį feisbuko auditorijos, šį socialinį tinklą renkasi jaunesnė auditorijos dalis ir feisbukas baiminasi ją prarasti.