Pastarosiomis dienomis Markas Zuckerbergas, socialinio tinklo „Facebook“ įkūrėjas, demonstruoja, kaip jis stengiasi aktyviai veikti ir padėti visuomenei neeilinės sveikatos ir ekonominės krizės metu. Praėjusį trečiadienį feisbuko vadovas pranešė, kad skirs 100 mln. JAV dolerių smulkiesiems verslams, o šįkart skyrė dėmesį koronaviruso informacijos sklaidai ir taip trūkstamiems viruso tyrimų testams.

Savo paskyroje jis pasidalino „Techcrunch.com“ nuoroda ir rašė: „Chano Zuckerbergo“ iniciatyvos komanda bendradarbiauja su gubernatoriumi Gavinu Newsomu ir Kalifornijos valstija, kad stipriai padidintų testavimo pajėgumus. Tikslas yra skubiai sudaryti testavimo galimybes internetu, kad artimiausiomis dienomis būtų galima atlikti bent 1 000 testų per dieną“.

Vėliau savo paskyroje jis surengė tiesioginį vaizdo pokalbį su geriausiu JAV infekcinių ligų ekspertu, gydytoju Anthony Fauci apie tai, kaip užkirsti kelią koronaviruso plitimui. Transliaciją stebėjo 3 mln. žmonių.

Netrukus po pokalbio M. Zuckerbergas pranešė apie ką tik paleistą specialų feisbuko COVID-19 informacijos centrą. Jame žada pačią naujausią aktualią informaciją iš kompetentingų šaltinių.

„Siekdami užtikrinti, kad visi turėtų prieigą prie tikslios ir naujausios informacijos apie protrūkį, atidarome „Coronavirus“ (COVID-19) informacijos centrą, kuriame galite gauti atnaujinimus realiu laiku iš patikimų sveikatos priežiūros institucijų, rasti šaltinių, kaip pasirūpinti savo ir savo šeimos sveikata, bei siūlyti ir gauti pagalbą iš kitų jūsų bendruomenės narių per šį pandemijos laikotarpį. Kitą savaitę jūsų „Facebook“ programėlės viršuje rodysime „Coronavirus“ informacijos centrą, kad būtume tikri, jog visi mato šią informaciją, ir atnaujinsime ją kasdien“, – rašo jis.