Pasak vieno iš „Fi Clinica“ įkūrėjų, med. m. dr. plastinės ir rekonstrukcinės chirurgijos gydytojo Vyginto Kaikario, klinika nuo pat pradžių puoselėdama santykį tiek su pacientais, tiek tarpusavyje komandoje remiasi esmine filosofija – visų mūsų gyvenimuose sveikata yra neatsiejama nuo grožio, o šis nuo geros savijautos ir pilnatvės jausmo. Klinikos pavadinime neatsitiktinai atvaizduotas „Fi“ – tai aukso pjūvis bei dieviškoji proporcija. Šio skaičiaus reikšmė lygi 1,618 ir apibrėžia tobulumą, balanso bei grožio standartą.
„Žiūrint iš istorinės prizmės, šis magija apipintas skaičius jau nuo seno buvo naudojamas meno kūriniuose – jį galima įžvelgti Leonardo da Vinči darbuose „Vitruvijaus žmogus“ bei „Mona Liza“. Mūsų kūnai – ne išimtis. Ši dieviškoji proporcija atrandama nagrinėjant kūno proporcijas bei kaulų struktūrą, o tai glaudžiai siejasi su mūsų, kaip estetinės medicinos chirurgų, kasdienybe“, – sako V. Kaikaris.
V. Kaikaris taip pat atkreipia dėmesį ir į tai, kad vis dėlto pats didžiausias pokytis ne visada įvyksta būtent operacinėje, o po operacijos, kuomet kinta požiūris į save, sustiprėja pasitikėjimas savimi, atsikratoma kompleksų. Būdami harmonijoje su savo vidumi ir išore – jaučiame pilnatvę, pasitikėjimą savimi, galime atskleisti savo gyvenimišką bei kūrybinį potencialą ir autentiškumą. Tai, kas esame.
„Atskleisti bei perteikti šią idėją buvo iššūkis, – sako klinikos kampanijos vizualinį konceptą režisavęs lietuvių teatro ir kino aktorius bei režisierius Andrius Žiurauskas, – reikėjo vos per keliasdešimt sekundžių vaizdo klipe paaiškinti „Vitruvijaus žmogų“, Fibonačio skaičių seką ir auksinį pjūvį Fi. Norėdami iškomunikuoti būtent tai, kuo „Fi Clinica“ yra stipri, pirmiausia, galvojome apie jausmą. Tokį, kurį norėtume padovanoti žiūrovui – juk mes kiekvienas siekiame būti gražiu, o šiais laikais mokslas bei patirtis gali tai išpildyti.
Jeigu įsivaizduojame auksinį pjūvį, dažniausiai regime sraigę ar gamtoje pasikartojantį raštą, matematinę išraišką. Tačiau didelės matematinės paskaitos daryti negalėjome, reikėjo pateikti patraukliai, per meninę formą. Tą gamtos tobulumą lygiai taip pat galima matyti šokyje. Taigi pasirinkome dviejų jaunų žmonių baleto šokį, atskleidžiantį tobulybę, tą auksinį pjūvį. Baletas – tai meno rūšis, kuri per šokį ir muziką susijungia į tobulą veiksmą. Tai ypač atsiskleidžia paskutiniame vaizdo įrašo kadre, kai šokėjai įeidami į tam tikrą sukinį išsiskiria.“
Prie kampanijos išpildymo prisidėjęs fotografas Dainius Ščiuka atskleidė, kad svarbiausia buvo sukurti ryšį su modeliais, šiuo atveju – šokėjais, tam, kad būtų galima išgauti jų tikrą emociją ir užfiksuoti tą fotografiją, kurios iš tikrųjų norisi.
„Daug metų fotografuoju įvairius projektus, kurie yra susiję su pačiu žmogumi – žmogaus pradu. Ir realiai aš, kaip fotografas, kaip menininkas, visą pasaulį stengiuosi suprasti ir suvokti per fotografijos meną. Taip pat ir ryšys su žmogumi man yra labai svarbus. Fotografijai reikia daug emocinio tarpusavio ryšio, pokalbių, diskusijų ir vienas kito supratimo. Taip pat ir klinikoje – vyksta toks pat santykis bei ryšio kūrimas su pacientu, kurį norėjosi atskleisti vizualiniame koncepte, – sako fotografas, – ši patirtis buvo labai šauni, kadangi klinika mane suprato šimtu procentų ir mes galėjome kurti kartu, o tai yra nuostabus jausmas.“