„Nuolat stebime komunikacijos tendencijas ir suprantame, kad dabar priimti sprendimai dėl efektyvios ir savalaikės komunikacijos ilgalaikėje perspektyvoje atneš pamatuotos grąžos. Tikime, jog „Open agency“ mažmeninės prekybos sektoriaus išmanymas bei sukaupta skaitmeninės rinkodaros patirtis leis mums dar labiau sustiprinti pozicijas rinkoje. Džiaugiamės nauja partneryste su savo srities profesionalais“, – pranešime žiniasklaidai cituojamas „Fielmann“ vadovas Gintautas Kernauskas.
Jis taip pat atkreipia dėmesį, kad galutiniam sprendimui renkantis partnerius įtakos turėjo ne vienas aspektas, o pridėtinės vertės pasiūlymui suteikė komunikacijos kokybės užtikrinimas ir galimybė gauti visą paslaugų paketą iš vienų rankų.
Arūnas Kemežys, „Open Agency“ vadovas, naujai partnerystei taip pat kelia ambicingus tikslus.
„Platus prekių pasirinkimas ir parduotuvių tinklas – ne vienintelės „Fielmann“ stiprybės, kurių matomumo užtikrinimas išorėje yra ypač svarbus. Būtent komunikacijos kokybė yra tai, kas daro mūsų partnerystę itin stiprią. Suprantame, kad kartelė iškelta aukštai ir drąsiai priimame šį iššūkį tęsti sėkmingą įmonės įvaizdžio formavimą“, – teigia A. Kemežys.
Tarp agentūros „Open Agency“ klientų – Lietuvoje ir pasaulyje žinomi prekių ženklai, tokie kaip prekybos tinklas „Iki“, „Perlas Network“, „Pigu.lt“ grupė Baltijos šalyse, „Carlsberg“ grupė, „Lego“ ir kt.