„Atnaujiname savo restoranų interjerą, išgryninome valgiaraštį. Vietoj perteklinio senovinių rakandų demonstravimo svečiams siūlome laiką leisti neperkrautos, tradicinę lietuvių pasaulėjautą atspindinčios simbolikos fone. Siekiame parodyti, kad šiuolaikiškai interpretuota etnokultūra su savo tradiciniu kulinariniu paveldu gali būti nenuobodi, moderni, skoninga ir subtili“, – pranešime žiniasklaidai cituojamas restoranų grupės „Etno dvaras“ rinkodaros vadovas Kęstutis Markevičius.
Atnaujintuose restoranuose „Etno dvaras“ dabar demonstruojami žinomų menininkų kūriniai – tautodailininkių Marijos Liugienės ir Danutės Norvaišienės šiaudiniai sodai, grafikės Eglės Vertelkaitės specifine senovine stilistika kurti piešiniai, kitos etnografinio paveldo detalės, išreiškiančios senąją Lietuvos bei atskirų jos regionų gyventojų pasaulėjautą.
Kurdami naująją restoranų koncepciją bei atnaujintą valgiaraštį, „Etno dvaro“ specialistai konsultavosi su Lietuvos nacionalinio kultūros centro, Vilniaus etninės kultūros centro etnologais, Kulinarijos paveldo fondo specialistais.
Pasak K. Markevičiaus, naujasis prekės ženklas ne tik tiksliau atspindės pasikeitusį restoranų identitetą, bet ir bus aiškesnis tiek šalies gyventojams, tiek svečiams iš užsienio.
„Per metus mūsų lietuviškų patiekalų restoranuose apsilanko apie 750 tūkst. svečių. Net 70-80 proc senamiesčiuose esančių restoranų lankytojų sudaro svečiai iš užsienio. Savo šalies istoriją galime ir privalome papasakoti tiek per autentiškus senovinius patiekalus, tiek ir leisdami pajusti senąją lietuvybės pasaulėjautą, išreikštą tautodailininkų ir kitų menininkų darbuose“, – sako restoranų grupės rinkodaros vadovas.