„Pakeitusi formatą ir išplėtusi geografiją, „Full digital“ konferencija išlaikys savo pagrindinį tikslą – kalbėti apie kitais metais laukiančius skaitmeninės rinkodaros ir komunikacijos iššūkius. Įvertinus dabartinę situaciją ir daugybę nežinomųjų, kiti metai, tikėtina, bus bene didžiausių iššūkių metai, todėl tinkamai jiems pasiruošti yra kaip niekada svarbu“, – pranešime žiniasklaidai cituojamas vienas iš konferencijos organizatorių, „SOMA agency“ vadovas Arijus Žakas.
Kaip ir kasmet, konferencijos organizatoriai žada trumpus, 12 minučių trukmės koncentruotus pranešimus, paliečiančius daugybę skirtingų marketingo aspektų. Toks pranešimų stilius įpareigoja pranešėjus vengti ilgos įžangos, o iš karto koncentruotis į esmę.
„Klausant keliolikos minučių trukmės pranešimų, per trumpą laiką galima gauti daug naudingos informacijos. Tai ypač aktualu metų pabaigoje, kai baigiami dėlioti kitų metų planai ir galima pasisemti idėjų, kas galėtų būti daroma dar geriau, dar efektyviau ir dar prasmingiau“, – įsitikinęs A. Žakas.
Pirmą kartą istorijoje konferencija truks ne vieną, o dvi dienas. Pirmąją dieną konferencijoje bus transliuojama 15 aktualių ir naudingų pranešimų anglų kalba, juos galės stebėti dalyviai visose trijose Baltijos šalyse. Antroji konferencijos diena bus skirta dalyviams iš Lietuvos, joje tradiciškai dalyvaus per 20 savo srities specialistų.
„Jaučiame, kad mūsų konferencija yra reikalinga ir aktuali, kalbame apie prasmingus dalykus ir padedame marketingo bei komunikacijos specialistams pasirengti kitiems metams. Būdami „Havas“ grupės dalimi bei dirbdami visose Baltijos šalyse, turime unikalią galimybę plėstis“, – komentuoja vienas iš organizatorių.
Praėjusiais metais „Full digital“ konferencija sulaukė beveik 1100 dalyvių. Šiais metais išplėtus renginio geografiją, tikimasi, kad dalyvių skaičius išaugs dvigubai.
Visą pranešėjų sąrašą organizatoriai planuoja paskelbti spalio pradžioje. Jau žinoma, kad savo patirtimi konferencijoje dalinsis „Havas“ grupės tyrimų skyriaus vadovė Maria Garrido, LRT generalinė direktorė Monika Garbačiauskaitė-Budrienė, „SOMA agency“ ir „Havas Creative Vilnius“ vadovas Arijus Žakas, SEB banko marketingo vadovas Liudas Rimkus, Influenceriai.lt vadovė Laura Aleksandravičė, „Auga group“ rinkodaros vadovas Gediminas Judzentas bei daugybė kitų aukščiausio lygio pranešėjų.