Pasirenkant media kanalus ir toliau vyrauja bendra tendencija, kad labai svarbi idėja. Gera idėja sukuria platformą, kurią galima plėsti į media kanalus, atsirenkant labiausiai tarnaujančius idėjai.
Garsiai nuskambėjusi FU2016 kampanija pasinaudojo įžvalga, kad politiniu laikotarpiu žmonės jautresni informacijai apie politikus. Tiksliai pasirinktos svarbiausios politinių įvykių datos ir media būtent tuo metu leido FU2016 kampanijai pasiekti, kad tai buvo daugiausiai dėmesio sulaukusi „Netflix” kampanija.
Antra tendencija – kuo tikslesnė vartotojų segmentacija.
Kaip pasiekti, kad gyvūnų sveika mityba būtų įdomi jų šeimininkui? Duomenų ekosistema (Data platform), leidusi tiksliai identifikuoti, kokį gyvūną auginate, leido IAMS pateikti žinutes dar tiksliau.
Trečia tendencija – kuo tikslesnis momentas.
„Revlon” identifikavus, kad rytais yra akimirka, kai moterys pasidažo ir nusišypso veidrodžiui, ją pavertė „Revlon akimirka“ (Plačiau apie tai skaitykite čia).
Ketvirta tendencija – jei darote kažką gero, socialaus, apie tai praneškite: žmonėms tikrai rūpi. Leidžiate pailsėti savo darbuotojams per išpardavimus – praneškite apie tai kaip padarė „REI”, #OptOutside.
Penkta ir svarbiausia tendencija – spręskite problemas, kurios aktualios Jūsų klientams. Jūsų klientai nemėgsta garbanotų plaukų – padėkite Juos pamėgti, kaip padarė „Dove Hair”, „Love Your Curls Emojis".