„Gyvenimas po pandemijos jau matosi horizonte, – portalui „Business Insider“ sakė Fokke de Jongas, „Suitsupply“ įkūrėjas ir generalinis direktorius. – Nepaprastai ilgai trukęs socialinis atsiribojimas mus privertė bijoti kitų artumo ir tai yra visiškai pateisinama. Šioje kampanijoje tiesiog pozityviai žiūrima į mūsų ateitį, kurioje žmonės vėl gali rinktis kartu ir suartėti“.
Socialiniame tinkle „Twitter“ ši kampanija sulaukė prieštaringų reakcijų: dalis žmonių piktinosi, kad „Suitsupply“ ignoruoja dabartinį kontekstą ir tokios reklamos jam yra netinkamos, kiti, priešingai, svarstė, kad reklamos kūrėjams turėtų būti išmokėtos premijos.
Fokke de Jongas teigė, kad „Suitsupply“ tiesiog norėjo išsiskirti iš bendro konteksto: reklamos, kuriose visi kalba apie vienybę, vieni kitų palaikymą sunkiais laikais per pastaruosius metus tapo nebepastebimos klišėmis. Jo nuomone, atėjo laikas į viską pažvelgti pozityviau.