2022.06.30 14:13
Gavo „Kanų liūtą“, bet nosies neužrietė: vis primename sau, kad per reklamą žmonės eina į tualetą
M360
FOTO:
Marcosas Martinezas Lopezas ir Rubenas Sanchezas Martinas buvo vos pradedantys savo karjerą reklamos industrijoje, kai jiems pavyko daugiau nei šimto metų istoriją skaičiuojantį banką įtikinti savo idėja sukurti trumpametražį filmą ir jį lydinčią kampaniją, kvestionuojančią pinigų vertę. Tuo metu, kai ant bangos buvo distopiniai serialai kaip „Juodasis veidrodis“, pasakojimas apie pasaulį, kuriame valiuta tampa jūsų prisiminimai, taip pat laimėjo žiūrovų dėmesį, o jo autoriams atnešė karjerą pakeitusį Grand Prix apdovanojimą „Kanų liūtuose“. Tačiau net ir prestižiškiausiu industrijos apdovanojimu įvertinti reklamos kūrėjai nesusireikšmina ir siūlo to nedaryti kitiems.