„Geriausiose 2010-2020 metų Kanų liūtų reklamose“ žiūrovai išvys viską, kas ir sukūrė „Kanų liūtų“ fenomeną Lietuvoje: itin sodrias ir ryškias emocijas dovanojančias reklamos istorijas, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Prasiblaškyti nuo netikrumo ir nerimo bei patirti stiprių teigiamų emocijų – to „Geriausiose 2010-2020 metų Kanų liūtų reklamose“ gali tikėtis žiūrovai. Ir nors kino teatruose dėl taikomų ribojimų nebegalima triauškinti spragėsių ar gaivintis gėrimais, esame tikri, kad surinktos reklamos prikaustys dėmesį ir neleis nuobodžiauti nuo pirmos iki paskutinės minutės“, – sako Gabrielė Burbienė, „Kanų liūtų“ festivalio atstovė Lietuvoje.
Organizatoriai primena, kad kino teatrai imasi visų priemonių, kad patirtis juose būtų tiek maloni, tiek saugi. Tarp žiūrovų išlaikomas vieno metro atstumas, visi esantieji salėje privalo dėvėti apsauginę kaukę, filmų ir renginių metų salėje negalima valgyti ir gerti.
Visi nespėjusieji įsigyti į šio vakaro „Geriausių 2010-2020 metų Kanų liūtų reklamų“ seansus, dar gali spėti į papildomus programos rodymus spalio 21-25 dienomis, vyksiančius Vilniuje ir Kaune. Organizatoriai primena, kad dėl taikomų ribojimų vietų skaičius kino teatruose yra ribotas, todėl ragina bilietus įsigyti iš anksto.
„Geriausias Kanų liūtų reklamas“ organizuoja ir festivaliui „Kanų liūtai“ Lietuvoje oficialiai atstovauja žurnalas „Žmonės“.