...aš esu pats nelojaliausias Jūsų klientas. Kodėl? Todėl, kad manęs su Jumis niekas nesieja – nei meilė, nei ištikimybė, nei jūsų fainumas, apie kurį tiek daug rašote. Vienintelis kriterijus, kuris mane gali prie Jūsų pririšti, tai įsipareigojimų sutartis. Lažas, kurį nešti tenka bent dvejus metus.
Iš kitos pusės, aš esu pats lojaliausias Jūsų klientas, nes turėdamas pasirinkimo laisvę aš pasirinksiu Jus, o ne Jūsų konkurentą.
Apie kokį lojalumą galime kalbėti, jei mano piniginėje guli įvairių prekybos tinklų (maisto prekių, vaistinių, buitinės technikos ir t.t.) nuolaidų kortelės. Ir tuos prekybos tinklus aš renkuosi ne pagal meilę ar ištikimybę prekės ženklui, bet pagal tai, koks prekybos tinklas yra arčiau manęs. O jei šalimais yra keli, dažniausiai renkuosi pagal siūlomas akcijas. Todėl aš noriu gauti gerus pasiūlymus, mažą kainą būtent TĄ akimirką, kai man jos reikia. Kitu laiku – nespaminkite manęs. Jūs man tiesiog esate neįdomūs.
Tačiau aš esu lojalus, lojalus savo susikurtam įvaizdžiui, kad tik viename ar kitame prekybos centre rasiu reikiamą produkciją, todėl renkuosi Jūsų prekybos centrą. Vienoje vietoje turėdamas pasirinkimą, aš greičiausiai pasirinksiu Jūsų prekybos centrą, o paskui užeisiu ir į kaimyninį pasiimti to, ko neradau pas Jus.
Mane veikia nuolaidos. Dėl mažesnės kainos, dėl akcijos akimirkos aš lengva širdimi iškeisiu savo mobiliojo ryšio operatorių į kitą, kuris gali pasiūlyti tą patį, bet vienu euru pigiau. Aš spontaniškai vaikausi nuolaidų, nes taip tikiuosi sutaupyti. Jei reikės rinktis tarp meilės prekės ženklui ir perbrauktos sumos, pasirinksiu perbrauktą sumą. Nes tikėsiu, jog taip laimėsiu daugiau naudos sau.
Vis dėlto tik iki tos akimirkos, kol suprasiu, jog dėl to nukenčia paslaugų kokybė. Nes be mažos kainos aš dar noriu ir aukštos paslaugų kokybės. Noriu pigiai ir daug. Ir šiuo atveju aš kategoriškas – maža kaina ir prasta kokybė ne man. Aš linkęs mokėti daugiau, bet gauti kokybę.
Jei galite man pasiūlyti aukštą kokybę + mažą kainą – aš esu lojaliausias Jūsų klientas. Todėl kurą piluosi automatinėje degalinėje, nes žinau, kad gausiu kokybišką produktą, o su nuolaidos kortele – ir mažiausią kainą. Tai man yra svarbiausia, todėl tragiško skonio kava ar sintetinėmis dešrelėmis manęs nesuviliosite.
Aš esu veikiamas emocijų, man negaila Jūs pagirti, todėl, kai manęs klausia, ar aš teigiamai įvertinsiu Jūsų paslaugas – aš tą padarysiu. Tą pačią dieną galiu pagirti ir visus Jūsų konkurentus. O Jūs galėsite džiaugtis, kad esu Jūsų lojaliausias klientas. Tiesiog iš prigimties aš esu geras ir dažniausiai nesiskundžiu paslaugomis. Vis dėl to galite gauti ir kitą įvertinimą, jei mane suerzins Jūsų teikiamos paslaugos.
Aš esu mados auka, todėl mokėsiu beprotiškus pinigus už daiktą, kuris nėra to vertas, vien todėl, kad jis šiuo metu yra madingas. Aš mylėsiu tą prekės ženklą, o Jūs galėsite girtis, kad esate rinkoje populiariausi iki tos akimirkos, kai lengva širdimi Jus ir Jūsų prekės ženklą iškeisiu į kitą. Nes jis bus dar madingesnis.
Tačiau aš esu pats lojaliausias vartotojas, jei jūsų produktas mane paperka iš pirmo karto, todėl visada renkuosi Colą vietoje Pepsi, nes mane tai papirko iš pirmo karto. Aš esu pats lojaliausias klientas, kai Jūs esate rinkos monopolistas, nes aš tiesiog neturiu kito pasirinkimo, esu pririštas prie Jūsų. Bet tai nereiškia, kad pasitaikius pirmai progai, aš Jūsų neiškeisiu į kitą.
Esu kaprizingas, nepastovus ir nuolatos keičiantis nuomonę, aš noriu gauti daug, o mokėti mažai, aš pats iki galo nežinau ko noriu, todėl noriu, kad Jus man patartumėte tais klausimais. Aš esu (ne)lojaliausias Jūsų Prekės ženklo gerbėjas.