Prioritetai – komandos stiprinimas ir plėtra
Prie „Filippo Loreti“ prisijungusi naujoji vykdomoji direktorė bus atsakinga už kasdieninės kompanijos veiklos koordinavimą ir ilgalaikės plėtros strategijos įgyvendinimą, rašoma žiniasklaidai išplatintame pranešime.
„Tikiu, kad „Filippo Loreti“ gali tapti vienu sėkmingiausių lietuviškų startuolių ir ateityje konkuruoti su pasaulyje gerai žinomais mados prekės ženklais. Klientai jau šiandien vertina kompanijos kuriamus produktus ir vieną trečiąją įmonės pardavimų generuoja grįžtantys klientai – tai yra didelis išskirtinumas laikrodžių versle. Kompanijos įkūrėjų Mato ir Danieliaus energija bei ambicijos žavi. Tikiu, kad sujungę tai su mano patirtimi, įgyta auginant Baltijos šalių elektroninės komercijos lyderį, bei subūrę iššūkius mėgstančią komandą, mes turimą startuolišką „Filippo Loreti“ potencialą paversime solidaus verslo lyderyste pasauliniu mastu“, – sako G. Vilkė.
„Filippo Loreti“ istorija prasidėjo kaip sutelktinio finansavimo projektas platformoje „Kickstarter“. Čia dviejų jaunų lietuvių Danieliaus ir Mato Jakučių įkurta įmonė 2015 m. per mėnesį sugebėjo pritraukti daugiau nei 926 tūkst. eurų. Tūkstančių žmonių pasitikėjimas ir suteiktas finansavimas leido pradėti masinę laikrodžių gamybą, kuriuos šiuo metu jau yra įsigiję beveik 100 tūkstančių pirkėjų iš 153 šalių visame pasaulyje.
Po metų – 2016-aisiais – bendrovė grįžo į „Kickstarter“ su automatinių laikrodžių kolekcija ir pagerino ankstesnį savo rekordą pritraukdama 4,8 mln. eurų – šis projektas tuomet pateko į didžiausią finansavimą pritraukusių visų laikų „Kickstarter“ projektų 20-uką. Iš viso per tris vykdytas kampanijas sutelktinio finansavimo platformoje bendrovė yra pritraukusi apie 10 mln. JAV dolerių.
Anot vieno įmonės įkūrėjų Mato Jakučio, visus lūkesčius viršijęs pirkėjų susidomėjimas atnešė ir karčių verslo pamokų: jau pačioje verslo pradžioje kompanija susidūrė su iššūkiu laiku įgyvendinti savo įsipareigojimus sutelktinio finansavimo kampanijos rėmėjams – dėl rekordinio užsakymų kiekio, laikrodžių pristatymas vėlavo.
„Toks „šaltas dušas“ padėjo greitai savo kailiu išmokti ne vieną praktinę pamoką apie verslo augimą ir kokybišką klientų aptarnavimą. Susiradome patyrusius komponentų gamybos ir dizaino partnerius Šveicarijoje, sudarėme papildomus susitarimus dėl odos laikrodžių apyrankėms tiekimo iš Italijos, užsitikrinome gamybos apimtis ir nuolat stengiamės trumpinti gamybos terminus. Esame dėkingi klientams, kad tuo sunkiu periodu daugelis iš jų buvo kantrūs ir išlaikė tikėjimą mūsų vizija: pasiūlyti aukštos kokybės puikaus dizaino laikrodžius už visiems prieinamą kainą“, – pasakoja M. Jakutis.
Po sėkmingos pradžios „Kickstarter“, bendrovė pradėjo prekybą internetu. Šiandien didžiausios „Filippo Loreti“ rinkos yra JAV, Didžioji Britanija ir Kanada, tačiau didžiulis potencialas matomas ir Azijos šalyse. Bendrovės pardavimų augimas viršija du kartus ir jo apimtis tik didėja dėl išsikelto ambicingo tikslo pristatyti po naują kolekciją kiekvieną savaitę. Šiemet jau buvo pristatyta juvelyrikos kolekcija moterims, šiomis dienomis pasirodė ir juvelyrika vyrams, netrukus bus Italijoje pagamintų saulės akinių kolekcijų pristatymas.
„Prabangios mados sektorius sparčiai keičiasi, beveik pusę pirkėjų jame jau sudaro Y ir Z kartos, kurioms technologijos yra įprastinė gyvenimo dalis. Visoje 260 mlrd. JAV dolerių vertės prabangos rinkoje jau 10 procentų prekių parduodama internetu – ateityje šis skaičius tik augs. Rinkos dydis, prekybos internetu potencialas ir besikeičiančios vartotojų nuostatos sudaro „Filippo Loreti“ galimybes atsidurti mados sektorių keičiančio naujos kartos verslo priešakyje. Tikime, kad esame tinkamame kelyje sukurti neeilinę Lietuvoje gimusios idėjos istoriją“, – teigia M. Jakutis.