„AdDrama“ bus atsakinga už šio gerai žinomo prekės ženklo strateginę, kūrybinę bei taktinę komunikaciją „Facebook“ ir „Instagram“.

Iki šiol agentūra jau rūpinosi pavieniais „Gintarinės vaistinės“ komunikacijos projektais.

„Mūsų pasirinkimą lėmė „AdDrama“ pasiūlyti kokybiški strateginiai bei kūrybiniai sprendimai ir tai, kad ši agentūra jau anksčiau puikiai pasirodė įgyvendindama atskirus mūsų projektus. Džiaugiamės pratęsę draugystę ir perdavę „Gintarinės vaistinės“ socialinius tinklus į vienas rankas. Norint įgyvendinti kūrybiškus sprendimus, turime kalbėti viena kalba. Tikime ir tikimės, kad kartu mums pavyks pasiekti užsibrėžtų tikslų ir stiprinti mūsų pozicijas rinkoje“, – teigia Irena Tėvelienė, „Gintarinės vaistinės“ rinkodaros skyriaus vadovė.

Bendradarbiavimu su „Gintarinės vaistinės“ tinklu džiaugiasi ir „AdDrama“ bendraįkūrėja Laura Domarkė: „Vertiname „Gintarinės vaistinės“ pamatinius principus, partnerystės suvokimą bei paslaugų kokybę, matome įmonės kuriamą vertę visuomenei. Esame įsitikinę, kad sutampanti vizija leis mums įgyvendinti drąsius sprendimus, kurie klientui atneš puikių rezultatų“, – sako L. Domarkė.

Tarp agentūros „AdDrama“ didžiausių klientų: leidykla „Šviesa“, prekybos tinklas „IKI“, telekomunikacijų bendrovė „Telia“, prekės ženklas „Suslavičiaus“, „Mylimiausia“, parduotuvių tinklas „Varžtų pasaulis“, medicinos centrai „Northway“, inžinerinė bendrovė „Caverion Lietuva“ ir kt. įmonės.

„Gintarinė vaistinė“ su rinkodaros agentūra pasirašė 2 metų bendradarbiavimo sutartį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)