„Jau netrukus žymėsime 19 „Gintaro baldai“ veiklos metus, per kuriuos džiaugiamės tapę didžiausiu baldų salonų tinklu Lietuvoje. Nuosekliai augome, vystėmės, tobulinome verslo procesus, tad natūraliai subrendo poreikis atsinaujinti ir vizualiai. Per pastaruosius kelerius metus pasiekėme tašką, kuriame senasis įmonės logotipas tapo nebepriimtinas ir sunkiai naudojamas, o klientams norėjome užtikrinti geriausias apsipirkimo patirtis visose veiklos plotmėse“, – pranešime žiniasklaidai cituojama „Gintaro baldai“ rinkodaros vadovė Kristina Mažulė.

Logotipo atnaujinimo darbai buvo patikėti identiteto dizaineriui Daliui Simanavičiui. „Gintaro baldai“ rinkodaros vadovė atskleidžia, jog susitikimų ir diskusijų metu buvo priimtas sprendimas kardinaliai pakeisti prekės ženklo išvaizdą, jį minimizuojant ir atsisakant elementų gausos. Tiesa, buvo siekiama nenutolti nuo originaliame logotipe vyravusios mėlynos spalvos.

„Naujasis įmonės prekės ženklas yra paprastas ir lakoniškas, todėl – lengvai nuskaitomas. Atnaujintą „Gintaro baldai“ logotipą sudaro didžiosiomis raidėmis perteiktas baldų salonų tinklo pavadinimas su greta įkomponuotu stilizuotu krėslu, patalpintu užapvalinto šešiakampio formos plote. Šešiakampė forma pasirinkta neatsitiktinai – ji tarsi įprasmina baldus trimatėje erdvėje, interjero visumoje“, – detalėmis dalijasi baldų salonų tinklo rinkodaros vadovė.

Kartu su atsinaujinusiu baldų salonų tinklo vizualiniu veidu, „Gintaro baldai“ atnaujino ir el. parduotuvę.