„Labai džiaugiuosi galėdamas pradėti naują karjeros etapą. Tikiuosi, kad kartu su kolegomis pavyks glaudžiai bendradarbiauti ir drauge siekti dar stipresnių „Girtekos“ pozicijų tarptautinėje rinkoje“, – sakė M. Priesteris.

Naujasis „Girtekos“ marketingo ir komunikacijos vadovas patirties tarptautiniame versle sėmėsi daugiau nei du dešimtmečius. Strateginės rinkodaros srityje jis dirbo automobilių, tepalų, įėjimo sprendimų ir logistikos srityse.

M. Priesteriui teko sėkmingai bendradarbiauti su pirmaujančiais tarptautiniais prekių ženklais, tokiais kaip „Suzuki“, „Valvoline“, „Assa Abloy“, viena didžiausių logistikos bendrovių pasaulyje „C.H. Robinson“. Jo ekspertiškumas apima platų spektrą nuo komandos formavimo, kampanijų planavimo ir įgyvendinimo iki skaitmeninės rinkodaros ir organizacijos procesų optimizavimo.

S. Bartkus marketingo ir komunikacijos vadovu įmonėje dirbs iki rugpjūčio 14-osios. „Girtekos“ grupės generalinis direktorius Jeroenas Eijsinkas kalbėdamas apie pokyčius padėkojo S. Bartkui už jo indėlį plečiant įmonės veiklą ir pabrėžė, kad naujajam vadovui bus keliami dideli iššūkiai.

„Ačiū Simonui už 2,5 metų ir ypatingus projektus, vizualinio identiteto atnaujinimą, naują pozicionavimą ir komunikacijos projektus visoje Europoje. Naujajam įmonių grupės marketingo vadovui keliame didelius tikslus, kuriuos jam pasiekti leis tiek įgyta turtinga profesinė patirtis, tiek ankstesnio vadovo sukurtas įdirbis vadovaujant įmonių grupės rinkodaros ir komunikacijos komandai“, – teigė J. Eijsinkas.

S. Bartkus sakė, kad bendrovėje praleisti metai buvo ypatingi, leido jam sustiprinti tarptautinės rinkodaros kompetencijas.

„Buvo įspūdingi dveji su puse metų dirbant su vienu garsiausių lietuviškų prekių ženklų ir viena didžiausių transporto grupių Europoje. Patirtį „Girtekoje“ vertinu kaip tobulą tramplyną tolesnei karjerai“, – kalbėjo jis.

Simonas Bartkus

Kaip šiandien pranešta, S. Bartkus paskirtas Lietuvos oro uostų generaliniu direktoriumi, kuris šias pareigas pradės eiti nuo rugpjūčio 16 d.