„GBG stiprina savo komandą, nes judame į kitą verslo etapą, kuriame yra būtina glaudesnė sąveika su klientais ir svarbus grįžtamasis ryšys. Plečiame savo eksporto geografiją ir dirbame su skirtingais vartotojais, todėl yra labai svarbu suprasti klientus ir jų elgseną, o taip pat kultūrinius niuansus valstybių, į kurias eksportuojame savo produktus. Turime atsižvelgti ir po karantino susiklosčiusią situaciją bei besikeičiančius vartotojų įpročius. Įvertinus visus šiuos aspektus, apsisprendėme, kad yra būtina stiprinti rinkodarą ir komunikaciją, įsteigiant grupės Marketingo departamentą,“ – pranešime žiniasklaidai cituojamas įmonių grupės generalinis direktorius Nerijus Pačėsa.
Formuoti Marketingo departamentą patikėta Ievai Vasiliauskienei. I. Vasiliauskienė yra marketingo praktikė, daugiau nei 10 metų kaupusi patirtį gerai žinomose didžiosiose Lietuvos prekybos ir gamybos įmonėse.
Komunikacijos sritis patikėta Daivai Rimašauskaitei, kuri pakeitė ilgametį komunikacijos vadovą Martyną Rusteiką. D. Rimašauskaitė turi daugiau nei 20-ties metų patirtį komunikacijos srityje. Ji profesinę patirtį kaupė tiek privačiame, tiek viešajame sektoriuose. Iki šiol ji dirbo Užsienio reikalų ministerijoje, ėjo Energetikos ministerijos vyriausios patarėjos pareigas, vadovavo Lietuvos pramonininkų konfederacijos Komunikacijos departamentui, buvo VĮ Ignalinos atominės elektrinės Komunikacijos vadovė-atstovė spaudai.