Teigia, kad reklama ir neturi patikti
Nerimstant pasipiktinimui dėl naujosios Vilniaus reklamos, „Go Vilnius“ vadovė į klausimą, ar jai pačiai ši reklama patinka, neatsako, nes, pasak jos, ne tai svarbu.
„Reklamą reikia vertinti ne pagal patinka ar nepatinka, o pagal kampanijai keliamus tikslus – ši kampanija yra skirta Vilniaus žinomumo didinimui. Kiekvienais metais darome tyrimus, turime rodiklius ir matome, kad Didžiojoje Britanijoje Vilnių kaip miestą žino 40 proc. britų, Vokietijoje tokį miestą žino 60 proc. Tad žinomumas yra mažas, o tam, kad žmonės pradėtų svarstyti aplankyti miestą, visų pirma turi jį žinoti – žinomumas yra pati pradžia“, – kalbėjo D. Aleksandravičienė.
Pasak jos, dėl to ir kyla nesusipratimai vertinant kampaniją: „Ši kampanija nėra skirta pristatyti Vilniui, parodyti, koks jis yra – ji skirta atkreipti dėmesį šokiruojant per saviironijos ir humoro prizmę. Iš užsieniečių komentarų matome, kad jie būtent taip ir vertina tą mūsų kampaniją, per tą prizmę atkreipti jų dėmesį ir pasidomėti, kas per miestas yra Vilnius“.