Pasak „Good one" vadovo ir partnerio Tomo Varno, jungimasis į „Havas" grupę leis įgyvendinti ilgalaikę agentūros strategiją – kurti bei įgyvendinti plataus spektro skaitmeninės rinkodaros sprendimus tarptautiniu mastu.

„Esame vieni iš savo srities lyderių Lietuvoje, tačiau susivienydami su kitų komunikacijos sričių profesionalais galėsime realizuoti dar ambicingesnius tarptautinių ir vietos klientų poreikius", – pranešime žiniasklaidai sako T. Varnas.

Praėjusią savaitę „Publicum Group” ir „Idea Group” paskelbė apie pradėtas procedūras reorganizuojant abiejų grupių agentūrų valdymą per Estijoje įsteigtą bendrą įmonę „Baltic Media Holding OÜ”. Ši įmonė nuo pernai jau valdo abiejų grupių žiniasklaidos planavimo agentūras.

Užbaigti sandorius ir viešai pristatyti struktūrą Baltijos šalyse pagal tarptautinius „Havas” standartus planuojama pirmą kitų metų pusmetį, prieš tai gavus konkurenciją prižiūrinčių institucijų leidimus.

Iki tol abi grupės ir „Good one" savo veiklą tęsia savarankiškai, įmonių veiklos organizavimas nesikeičia.

Pasak „Havas” vadovo Lietuvoje Šarūno Mikelevičiaus, „Good one" prisijungimas padės įgyvendinti siekį sukurti labiausiai integruotą grupę visoje Baltijos šalių komunikacijos rinkoje.

„Stipriausi Lietuvos skaitmeninės rinkodaros specialistai sutvirtins mūsų grupės kompetencijas ir sukurs naujas galimybes klientams, ypač elektroninės komercijos srityje", – sako Š. Mikelevičius.

Nuo 2009 m. veikianti „Good one" agentūra kuria bei įgyvendina plataus spektro skaitmeninės rinkodaros sprendimus įvairiose pasaulio šalyse bei yra viena iš SEO ir SEM paslaugų teikimo lyderių Lietuvoje. Agentūra yra oficiali „Google" partnerė.

Prestižiniame „Deloitte" reitinge „Good one" šiemet pateko tarp dešimties sparčiausiai augančių Vidurio Europos technologijų kompanijų. Praėjusiais metais agentūra dvigubino savo apyvartą – nuo 1,26 mln. iki 2,79 mln. eurų. Šiais metais planuojama išlaikyti panašų augimo tempą – apyvarta sieks 4 mln. eurų.

1835 m. Paryžiuje įkurta „Havas” yra viena iš didžiausių pasaulyje komunikacijos grupių, kurios apyvarta praėjusiais metais viršijo 2,2 mlrd. eurų. Grupės įmonėse daugiau nei 100 šalių dirba per 20 tūkst. darbuotojų. „Havas” akcijos kotiruojamos Paryžiaus biržoje.