Elektroninėje prekyboje dominuoja trys pagrindiniai keliai augti didelėmis apimtimis. „Mokama reklama „Facebook“, „TikTok“, „Youtube“ ir pan. Antras būdas yra virusinis, kai prekės ženklas ir produktas tokie geri ar įdomūs, kad apie juos tiesiog kalbama labai daug. Pavyzdys, kurį galima paminėti, o tokių nėra daug, yra traškučiai „Chazz“. Tai – labai dviprasmiškas prekės ženklas, bet sėkmingai siekiantis tikslų. Trečias būdas – tas, dėl kurio čia ir stoviu – SEO optimizacija“, – konferencijoje „LiMA Day Kaunas’22: performance marketing“ vardijo elektroninės prekybos ir SEO strategas, Vilniaus universiteto Verslo mokyklos partnerystės docentas, ISM lektorius, LiMA DIGITAL kursų lektorius Simas Šarmavičius.
2022.10.28 11:52
„Google“ pergudrauti vis sunkiau: ko reikia, kad elektroninė parduotuvė veiktų pelningai
M360
FOTO:
„Google“ nemyli techniškai netvarkingų elektroninių parduotuvių. „Google“ nuolat keičia algoritmus ir diegia įvairius atnaujinimus, nes nebenori maitinti verslų, kurie turinį kūrė algoritmams. Turinys turi būti išskirtinai vartotojams, kokybiškas, kad jo neįstengtų sukurti dirbtinis intelektas, vertingas ir naudingas. Tiesa, „Google“ lieka nuoseklus ir vis dar ypatingą dėmesį skiria raktažodžiams, todėl čia, švelniai tariant, kūrybiškumo nedaug. O konkurentai nesnaudžia. Kaip padaryti, kad SEO, kaip reklamos kanalas, būtų mažos rizikos, bet efektyvus ir žadantis sėkmę? Kur ir kaip sudėti saugiklius, kad nebūtum nereitinguotas?