„Cancel“ kultūra pasiekė piką: dabar jau visi žino, kaip tai veikia
Komunikacijos agentūros „Fabula“ partneris M. Katkus įsitikinęs – „cancel“ kultūra vis dar gyva ir bus naudojama ateityje, tačiau šiuo metu ji yra pasiekusi savo piką.
„Kai atsiranda bet kokia komunikacijos inovacija, ar tai būtų akcijų reklamavimas „Reddit“, ar žmogus, kuris išmoksta radijuje sakyti ilgą kalbą ir mobilizuoja žmones eiti balsuoti už fašistinę partiją, ar dar kas panašaus, kurį laiką atrodo, kad tai yra kažkas naujo, ypatingo ir tai leidžia tam tikrai mažumai žmonių padaryti didelius dalykus, kitaip tariant, sukurti tam tikrus daiktus. „Cancel“ kultūra atsirado prieš penkerius šešerius metus, išsivystė iš interneto gilumos, o dabar žmonės labai gerai supranta, kaip ji veikia“, – aiškino jis.
Iš esmės „cancelinimas“ pasireiškia kaip netikėta ataka.