M. Zeleniaus pastebėjimu, klientai dažnai jaučiasi laipteliu aukščiau tų, kurie teikia paslaugas, todėl pajutę prastą aptarnavimą išgyvena neteisybę, kurią nori žūtbūt atitaisyti, o dar geriau – ir ką nors nubausti.

„Kiekvienas nepasitenkinimo atvejis prekės ženklui tampa savotiška citrina“, – pastebėjimo pranešėjas.

Verčiau neatsidurti sūkuryje

Socialiniuose tinkluose problemos pasidaro dar klampesnės, nes pasiskųsti neužtenka – norisi temą kuo labiau sutirštinti, pridedant visokių prieskonių. Tie, kurie lieja nepasitenkinimą, paprastai būna labai šališki. Be to, dažniausiai jie ieško informacijos, kuri patvirtintų turimus įsitikinimus. Greta veikia kiti įvairūs faktoriai: asmeninės patirtys, lūkesčiai, atminties ribotumas, logikos stoka. Tokiu būdu faktai yra užgožiami nuostatų ir matomas iškreiptas vaizdas, kuris dar ir labai subjektyviai interpretuojamas.

„Susitaikykite, kad kitoje pusėje yra žmogus, veikiantis pseudofaktų zonoje. Šis supratimas įneša labai daug ramybės“, – įspėjo M. Zelenius.