Skalbiklis „Tide“, kurio prekės ženklas priklauso kompanijai „Procter&Gamble“, nuo 2011 m. yra oficialus NFL partneris – žiūrovai jau įpratę stebėdami rungtynes matyti jo reklamas, pavyzdžiui, garsiąją „It`s A Tide`s Ad“. Tačiau šiemet reikėjo rasti būdų kitaip atkreipti dėmesį.
„Tide“ atstovai pasiūlė – tegu žaidėjai po varžybų palieka savo marškinėlius, kurių švarumu bus pasirūpinta (nesunku atspėti, naudojantis „Tide“), o tada jie gali pasakyti, su kuo norėtų apsikeisti marškinėliais. Žinoma, tikimasi, kad jie pasidalins įrašais ir socialinėse medijose.
„Geriausios idėjos visada prasideda nuo puikių įžvalgų. Ir jei tu gali rasti būdų bendradarbiauti labai aktualiomis temomis, tokios idėjos yra tiesiog aukso vertės“, – portalui „Adweek“ komentavo už „Tide“ prekės ženklą atsakinga „P&G“ atstovė Jenny Maxwell.