„Nežinau, kas „Lemon Gym LT“ kūrybinėje komandoje sugalvojo supriešinti miegą su fiziniu aktyvumu, bet tas kažkas jau gali sėst atgal į suolą – kuolas. Tai žalingiausia komunikacinė kampanija, kokią mačiau per LABAI ilgą laiką.
Kasdien dirbu su nemigos nuvargintais pacientais, dažna nemigos priežastis – netinkami įpročiai, todėl n-tąjį kartą praėjus pro šią iškabą Šilainiuose, galiausiai trūko kantrybė“, – sporto klubo reklamą kritiškai įvertino K. Norvainytė.
Gydytoja psichiatrė savo įraše pasidalijo ir pastebėjimais apie netinkamo miego režimo žalą:
– Mažiau nei 4 valandos miego mums labai svarbių imuninių NK ląstelių sumažina per 70 proc.
– Mažiau nei 6 valandos miego MI riziką padidina nuo 2 iki 5 kartų.
– Savaitė laiko su mažiau nei 4 valandomis miego sukelia prediabetinę būklę.
– Nepakankamas miegas didina apetitą, mažina sotumo jausmą ir lemia didesnį suvartojamo nesveiko maisto kiekį.
– Miego metu regeneruoja mūsų raumenys ir kiti audiniai.
– Viena bemiegė naktis mūsų gebėjimą įsiminti naują informaciją sumažina per 40 proc.
– Miegas yra VIENINTELIS “įrankis” iš smegenų pašalinti neurotoksines medžiagas ir taip sumažinti demencijos riziką.
Kreipdamasi į „Lemon Gym LT“ administraciją, gydytoja pabrėžė, jog vienintelė pateisinama priežastis didžiuotis visą parą dirbančiu sporto klubu, tai galimybė klientams bet kuriuo metu be streso pasiimti spintelėje netyčia paliktus daiktus, o visas kitas komunikacines žinutes K. Norvainytė pasiūlė „mesti per bortą“.
„Kuriant panašias kampanijas siūlau nepamiršti pasitarti su specialistais ar bent jūsų klube dirbančiais treneriais – kažkaip netikiu, kad kuris nors iš jų rekomenduoja savo klientams nemiegoti.
Labai linkiu prisidėti prie sveikatos kultūros kūrimo, o ne ją silpninti. O visus, kurie turi miego sutrikimų ir skaito šią žinutę, skatinu nedelsti ieškoti pagalbos – susisiekime, padėsiu, kuo galėsiu!“ – raginimu įrašą baigė gydytoja.
Naujienų portalo „Kas vyksta Kaune“ redakcija dėl minimos sporto klubo reklamos pagrindinės minties kreipėsi į „Lemon Gym“ atstovus. Reklamą ir joje akcentuojamą sporto klubo teikiamą paslaugą pakomentavo „Lemon Gym“ marketingo vadovas Andrej Pometko.
„Šioje reklamoje naudojamas žodis „nemiegok“ turi prasmę „nesnausk“ arba „nepražiopsok“, siekiant atkreipti dėmesį į labai gerą kainą, už kurią dabar galima įsigyti narystę „Lemon Gym“ sveikatingumo klube. Kad naryste galima naudotis visą parą – čia jau antros eilės žinutė. Iš savo praktikos matome, kad darbo laikas 24/7 yra svarbus daliai žmonių, kurie neranda laiko kitu metu, arba dėl veiklos pobūdžio dieną turi ilsėtis ir miegoti.
Juk yra nemažai profesijų žmonių, kurie skirti laiko aktyviam judėjimui gali tik labai anksti ar vėlai. Pavyzdžiui, vairuotojai, programuotojai ar klientų aptarnavimo specialistai, dirbantys su JAV ir kitomis tolimomis rinkomis skirtingose laiko zonose. Siekiame atkreipti šių žmonių dėmesį, kad mūsų durys atidarytos ir kviečiame rasti motyvacijos pasportuoti bent valandėlę jiems patogiausiu metu“, – žinutę iškaboje paaiškino A. Pometko.
„Lemon Gym“ marketingo vadovas pabrėžė, jog miegas yra ypač svarbus kiekvieno gyvenime ir pradedantieji sportuoti pirmiausia sužino, kad organizmas stiprėja tada, kai po treniruotės gali gerai pailsėti.