Garsioji katytė, išgalvotasis personažas „ Hello Kitty“ su firminiu rožiniu kaspinėliu, sukurtas 1974 metais, po beveik penkerių metų derybų dėl kino teisių apsaugos taps kino veikėja. Naujoji kino bendrovių partnerystė taip pat garantuoja teisę į kino ekraną perkelti ir kitus „Sanrio“ personažus, tarp jų rožinį triušį ir kiaušinio formos animacinį veikėją „Gudetama“.
„Hello Kitty“ visada simbolizavo draugystę, ir mes viliamės, kad ši kino juosta padės išplėsti tą draugystės ratą pasaulio mastu“, – kalbėjo „Sanrio“ generalinis direktorius Shintaro‘as Tsujis.
Bendrovės „Sanrio“, kuriančios animacinius veikėjus ir su jais susijusias komercines prekes, akcijų vertė pašoko 12,1 proc., ir tai buvo didžiausias jų vienos dienos prieaugis nuo 2011 m. kovo 16-os dienos.
Investuotojai tikisi, kad „Sanrio“ pajamos artimiausiais fiskaliniais metais atsigaus, nors pastarųjų metų įmonės rezultatai nedžiugino: „Sanrio“ pelnas smuko penktus metus iš eilės. Nuo šių metų pradžios „Sanrio“ akcijų vertė šoktelėjo 17 procentų.
„Rinkos teigiamai reaguoja į galimybę išvysti „Hello Kitty“ „žengiant raudonuoju likimu“, – kalbėjo „Securities Japan Inc.“ (Tokijas) vyriausiasis rinkos strategas Masayukis Otanis.
‚Hello Kitty“ žingsnis į Holivudą tęsia JAV ir japonų bendrovių tendenciją bendromis pastangomis pristatyti mylimiausius personažus Holivudui. Nuotykių filmas „Pokemonai: Detektyvas Pikačiu“ („Pokemon Detective Pikachu“), kurį prodiusavo „The Pokemon Company“, „Legendary Entertainment“, „Toho Company“ ir „ Warner Brothers“, JAV kino ekranuose turėtų pasirodyti šių metų gegužę.
Sausį „Nintendo Co.“ ir „Illumination Entertainment“ paskelbė apie partnerystę kuriant animacinę kino juostą „Super Mario Bros“. Tuo tarpu „Paramount Pictures“ ir „SEGA of America Inc.“ suvienijo jėgas prodiusuojant juostą SEGA vaizdo žaidimų serijos „Sonic the Hedgehog“ tema.