„Kūrybiniams partneriams kėlėme užduotį ne tik iškomunikuoti svarbų mūsų istorijos etapą – pavadinimo atnaujinimą, bet ir perteikti mūsų misiją – padėti žmonėms būti sveikiems, o susirgus greičiau pasveikti. Tam buvo pasirinkta unikali koncepcija, vaizduojanti bendraujantį gydytoją jo darbo vietoje, taip sukuriant iliuziją lyg jis kalbėtųsi su už kadro esančiu pacientu“, – idėja komentuoja „Hila“ komunikacijos projektų vadovė Justina Gustė.
Kampanijos įgyvendinimas patikėtas reklamos ekspertei Linai Giedrei, vizualinių idėjų išpildymu rūpinosi žinomas fotografas Tomas Kauneckas. Prie kūrybinio projekto prisidėjo ir centro medicinos personalas – klipe nusifilmavo ir reklaminiuose plakatuose matomi klinikoje dirbantys medikai – pilvo chirurgas Simonas, šeimos gydytoja Daiva, bendrosios praktikos slaugytojos Viktorija ir Dorota.
„Medicinos paslaugos yra paremtos kvalifikuotais specialistais ir pasitikėjimu, todėl reklaminėje kampanijoje dalyvauja įstaigos darbuotojai, kuriuos žmonės gali atpažinti, sutikti ir jie kuria nesuvaidintą bei tikrą jausmą“, – pasakoja L. Giedrė.
Idėja pakviesti darbuotojus nusifilmuoti reklaminiame klipe gimė ir siekiant pacientams lengviau susieti naująjį pavadinimą su puikiai pažįstama, tik neseniai pavadinimą pakeitusia, klinika. Kaip pastebi L. Giedrė, patys gydytojai, čia dirbantys jau daug metų, yra tapę klinikos veidu, todėl kas, jeigu ne jie, pacientams gali geriausiai atspindėti klinikos vertybes.
Fotografas T. Kauneckas akcentuoja, kad dirbti su gydytojais buvo įdomu, nes jie nevaidino, o tiesiog leido pažinti jų kasdienybę. „Per savo karjeros metus teko dirbti su būriu profesionalų. Šįkart reklamos herojai buvo atsipalaidavę, o ir nuoširdžią emociją pagauti bei perteikti nebuvo sudėtinga. Jų profesionalūs įgūdžiai netgi pravertė, jiems nereikėjo vaidinti, tiesiog atskleisti, kaip dirba savo darbą, jie jau žinojo, kaip taisyklingai laikyti rankas, kur nukreipti žvilgsnį, Mūsų tikslas buvo užfiksuoti ir parodyti nesuvaidintą klinikos kasdienybę“, – sakė T. Kauneckas.
Naujoji „Hila“ reklaminė kampanija jau matoma lauko reklamoje, skaitmeniniuose kanaluose bei transliuojama televizijoje.