Reklamos gamyba – vidinės komandos rankose

Penkias savaites lietuviškuose televizijos kanaluose besisukančios reklamos herojai – „Hostinger“ klientai, kurie savo verslą ar pomėgius perkėlė į internetą. Už jos idėją ir įgyvendinimą buvo atsakinga vidinė įmonės kūrybinė komanda, vadovaujama Georgijaus Ovčinikovo.

„Siekiame, kad „Hostinger“ prekės ženklas visose mūsų rinkose būtų komunikuojamas nuosekliai. Stipri vidinė kūrybinė komanda tai padeda užtikrinti. Naujausios reklamos idėją pametėjo mūsų vadovas Arnas. Jis su stipriu užsidegimu kalbėjo apie susitikimą su viena fakyre iš Vokietijos, kuri yra susikūrusi svetainę su „Hostinger“. Jos patirtis ir iškilęs fakyrės paveikslas davė reklamai tiek konceptualią, tiek vizualią pradžią, o klientų istorijos tapo visos kampanijos jungiamąja grandimi“, – sako „Hostinger“ kūrybos komandos video vadovas G. Ovčinikovas.

Būtent scena iš pasirodymo su ugnimi ir prasideda bendrovės reklama, vėliau pasirodo realūs žmonės – elektroninės parduotuvės savininkė, sporto treneris ir kiti herojai. Anot G. Ovčinikovo, televizijos reklamos kūrimas atnešė ne vieną svarbią pamoką, apie kurią kituose kanaluose reklamą sėkmingai įvaldę lietuviški startuoliai galbūt ne visada pagalvoja.

„Reklama, kurią išvydo televizijos žiūrovai yra antrasis mūsų bandymas. Idėja, kurią vystėme pirmiausiai, pasirodė per ilga televizijos formatui. Tuomet susikaupėme ir po diskusijų su komanda nusprendėme pradėti viską iš naujo. Būtent tada atsigręžėme į realius savo klientus“, – pasakoja kūrybininkas.


Partnerystė ir sinergija

Dėmesys klientams reklamoje atsirado neatsitiktinai ir dėl to, kad tai yra viena iš „Hostinger“ vertybių. Visos įmonės komandos nuolat skiria daug dėmesio klientams, analizuoja paslaugas pasirinkusių žmonių pastebėjimus ir lūkesčius, jų elgseną ir grįžtamąjį ryšį. Klientų patirtis ir veiklų internete istorijas bendrovė taip pat nuolat pristato ir savo tinklaraštyje.

Televizijos reklamoje su svarmenimis pasirodantis išskirtinės treniruočių studijos „Movement Lab“ įkūrėjas ir vadovas Andrius Česnauskas sako apsidžiaugęs kvietimu filmuotis reklamoje.

„Mes esame jaunas verslas ir tikrai neturėtume savo resursų atsidurti televizijoje. Prisidėdami prie „Hostinger“ komunikacijos, gauname šansą pasiekti kitokią auditoriją nei patys turėjome iki šiol, o jų matomumas per mus dabar taip pat persikelia ir į sveikatingumo temomis besidominčių žmonių lauką. Manau, kad toks bendradarbiavimas atneša naudos visoms pusėms, tikiu tokiu verslų dalijimusi ir sinergija“, – teigia A. Česnauskas.

Startuoliai dairosi į TV rinką

Metų pradžioje pasaulinės žiniasklaidos tyrimų agentūra „Nielsen“ nurodė, kad praėjusiais metais investicijos į televizijos reklamą augo, o didėjimas buvo ypač ryškus skaitmeninių verslų kategorijoje. Startuolių kompanijos televizijos reklamai skyrė 42 proc. daugiau lėšų nei dar ankstesniais metais. Tai sudaro maždaug penktadalį bendro televizijos reklamos rinkai tekusio biudžeto.

„Hostinger“ kūrybos ir komunikacijos vadovė Radvilė Jankevičienė sako, kad pastaruoju metu televizija vėl klesti, o jos vartojimo elgsena keičiasi, todėl į ją vis dažniau gręžiasi ir sėkmingai augantys startuoliai. Tiek laidas, tiek reklamą dabar galime prasukti, žiūrėti viską telefone, be to turime didesnę nei bet kada turinio pasiūlą.

Anot R. Jankevičienės, ar technologijų kompanijos lietuviškos televizijos rinkoje bus vis svarbesni žaidėjai, priklauso nuo to, kiek jų verslams bus aktuali būtent namų rinka. „Vieniems tai gali būti galimybė išbandyti naują reklamos formatą prieš einant į užsienio rinkas, kitiems – būdas pritraukti esamų ar potencialių klientų dėmesį Lietuvoje. Dažnai reklamomis televizijoje jie pratęsia savo skaitmenines reklamos kampanijas. Atsiradimas ekrane turi didelių privalumų: tai didina prekės ženklo asociatyvumą ir atpažinimą, be to kelia ir kitų kanalų veiklos našumą“, – pastebi R. Jankevičienė.