Norintys gauti šią paramą turėjo įrodyti, kad kuria originalų turinį, fokusuojasi į aktualijas (ji neskirta gyvenimo būdo, verslo ar pramogų žiniasklaidai). Parama galėjo būti skirta žiniasklaidos priemonėms, turinčioms nuo 2 iki 100 žurnalistų, veikiančioms internete, pradėjusioms veiklą ne vėliau nei 2019 m. balandžio 15 dieną, bei sugebančioms parodyti, kaip jų darbas padeda visuomenei pandemijos krizės metu.

„Labai skatinome savo partnerius dalyvauti šioje programoje – džiaugiamės, kad turime patirties dirbant su „Google“ projektais ir galėjome padėti pasidalindami su jais savo žiniomis. Net penki mūsų partneriai nuo didžiausių iki regioninių naujienų portalų gavo šio fondo paramą, kuri bendrai siekė daugiau nei 64 tūkst. JAV dolerių“, – sakė „Adnet Media“ generalinis direktorius Gediminas Blažys.

Adnet media“ kartu su žiniasklaidos lyderiu „Delfi“ yra didžiausios interneto portalų kompanijos Baltijos šalyse „Ekspress Grupp“ dalis. „Adnet media“ tinklalapių reklamos monetizavimo tinklas turi 19 metų patirtį rinkoje, per metus įgyvendina apie 3 tūkst. kampanijų, dirba su daugiau nei 700 klientų, reklamą transliuoja daugiau nei 250 tinklalapių, tinklalapiams partneriams suteikia naujausius reklamos rinkos sprendimus ir techninius atnaujinimus, leidžiančius siekti didžiausio savo reklamos plotų monetizavimo.