Baltijos šalių komunikacijos įmonių grupėms „Publicum Group” ir „Idea Group” priklausanti bendra įmonė „Baltic Media Holding OÜ” („Havas Media Group Baltic”) iš UAB „Media klubas” įsigijo 100% UAB „Adcom“ akcijų. Bendrovės pavadinimas pakeistas į UAB „Arena Media”.
Sandoris bus užbaigtas gavus konkurenciją prižiūrinčių institucijų leidimą. Sandorio vertės bendrovės neatskleidžia.
„Arena Media” direktoriumi tapo Rokas Babravičius, UAB „Media klubas” savininkas. Ligšiolinis „Publicum Media” direktorius Andrius Barakūnas vadovaus „Havas Media Group” veiklai Lietuvoje.
Planuojama, kad šiemet „Arena Media” pajamos viršys 7 mln. eurų. „Arena Media” dirba 22 specialistai. Tarp agentūros klientų – „Kesko Senukai”, „Mega”, „Camelia”, „Bigbank”, „Škoda”, „Douglas”, kitos tarptautinės ir Lietuvos kompanijos.
Pasak A. Barakūno, „Arena Media” įvedimu į rinką stiprinama praėjusiais metais pradėta bendra „Publicum” ir „Idea” komunikacijos įmonių grupių veikla žiniasklaidos planavimo srityje visose trijose Baltijos šalyse.
Po įvykdytos veiklos reorganizacijos „Publicum” grupėje Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje veikia „Arena Media”, tuo tarpu „Idea” grupėje - „Havas Media” agentūros. Lietuvoje „Havas Media” tinklą atstovauja UAB „Idea Media”.
Visas abiejų grupių žiniasklaidos planavimo bendroves Baltijos šalyse per Estijoje įsteigtą bendrą įmonę „Baltic Media Holding OÜ” valdo „Publicum Group” ir „Idea Group”.
Bendra „Publicum” ir „Idea” grupių veikla vykdoma tik žiniasklaidos planavimo srityje. Kitas komunikacijos paslaugas – ryšių su visuomene, kūrybos, renginių organizavimo ir kt. – grupės ir toliau vykdo atskirai.
Tarptautinis žiniasklaidos planavimo tinklas „Arena Media“ priklauso vienai iš didžiausių pasaulyje komunikacijos grupių „Havas”, kurios apyvarta praėjusiais metais sudarė beveik 2,2 mlrd. eurų. Grupės įmonėse daugiau nei 100 šalių dirba 19,5 tūkst. darbuotojų.