Mindaugas Reinikis tampa vykdančiuoju IAB Baltics direktoriumi.
„Dėkoju IAB Baltics valdybai už pasitikėjimą, dabar svarbiausias darbas yra plėsti organizaciją, kad IAB Baltics taptų esmine skaitmeninės rinkodaros industrijos dalyvių platforma, renkančia, koordinuojančia ir atstovaujančia rinkos dalyvių lūkesčius, reikšmingai prisidedančia prie industrijos skaidrumo, standartų nustatymo – esminis dalykas yra savireguliacija, visuomenės edukavimo“, – sako naujasis IAB Baltics vadovas Mindaugas Reinikis.
Regioninės ar nacionalinės asociacijos, kaip IAB Baltics, veikia savarankiškai savo atstovaujamose rinkose – šiuo atveju Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Tuo pačiu IAB Baltics palaiko glaudžius ryšius su kitomis IAB tinklo organizacijomis Europoje, Jungtinėse Valstijose ir kitose pasaulio dalyse. Tai leidžia dalyvauti aktualiausiose konferencijose, seminaruose, kituose renginiuose apie naujausias skaitmeninės reklamos pramonės tendencijas ir naujoves bei taikyti geriausias praktikas savo veikloje.
IAB Baltics steigėjai yra Google, Httpool, Frank by Inspired, Ekspress Grupp, Digita Matter, TVNet Grupa, Printful, TopMedia, Quantitas.
Šiuo metu IAB Baltics jungia keturiolika narių, kurie apima Baltijos šalių didžiausias ir sėkmingiausias skaitmeninės reklamos agentūras, reklamdavius, skaitmeninės žiniaslaidos atstovus ir kitus regiono skaitmeninės rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus žaidėjus. Organizacija teikia savo nariams aktualią informaciją apie skaitmeninės reklamos naujienas ir tendencijas, organizuoja mokymus, renginius ir konferencijas.
Interactive Advertising Bureau (IAB) yra pasaulinė organizacija, kuri atstovauja skaitmeninės rinkodaros industrijai. Įkurta 1996 metais JAV, IAB veikia daugelyje šalių visame pasaulyje. Organizacija skatina skaitmeninės rinkodaros industrijos augimą ir prisideda prie jos ateities formavimo.