Pasak grupės įmonių vadovų, augimą lėmė sėkmingai įgyvendinti strateginiai pokyčiai, padėję „Idea Group“ tapti didžiausia integruotos komunikacijos grupe Lietuvoje.
Bendrovės duomenimis, 2016 m. tarptautiniam „HAVAS" tinklui priklausančios „Idea Group“ bendrosios pajamos Lietuvoje pasiekė rekordinę sumą – 10,382 mln. Eur, o tiesioginės įmonės pajamos išaugo 78 % ir viršijo 2,5 mln. Eur. Nuosekliai augo trijų iš keturių grupės agentūrų bendrosios pajamos – „IDEA Vilnius", „Havas Media" bei „BIG IDEA GROUP". Bendrai agentūrų grupė pasiekė 4 % pelningumo maržą, kuri priartėjo prie 100 tūkst. Eur.
Antrus metus iš eilės sėkmingai kilo reklamos agentūros „IDEA Vilnius“ bendrosios pajamos – jos išaugo 30 %. „Havas Media” organiškas augimas 2016 m. siekė 54 %. Taip pat 2016 m. sėkmingai startavo naujas padalinys „BIG IDEA GROUP“, apimantis strategijų kūrimą, tyrimus ir skaitmeninius sprendimus. Jau pirmaisiais savo gyvavimo metais šio padalinio pajamos – 372 tūkst. Eur.
„Idea Group“ klientų sąraše – tokie tarptautiniai bei lietuviški prekių ženklai kaip „Jysk“, „Mars“, „Nivea“, „Jacobs“, „Google“, „Janssen“, „OZAS“ ir kiti. 2016 metais „Idea Group” pradėjo dirbti su „Adidas“, „PC Ozas“, „Lukšių pieninė“, prisidėjo prie Lietuvos moksleivių dainų šventės, Lietuvos Policijos departamento bei STT korupcijos prevencijos projektų.
„Idea Group“ vadovybė Lietuvoje teigia, kad geresnius rezultatus ir didesnes pajamas lėmė 2016 m. vykę struktūriniai pokyčiai – strategų pritraukimas, skaitmeninės komunikacijos projektų bei tyrimų ir analitikos kompetencijų vystymas grupėje.
„2016 metais vykę pokyčiai agentūroje jau pasiteisino. Įvertinę dabartinę rinkos situaciją, naujausias tendencijas ir kliento poreikius, sutelkėme didžiausią dėmesį disciplinoms, nešančioms naudą klientui. Pradedant analize ir strateginėmis įžvalgomis, baigiant plačiu integruotos komunikacijos grupių paslaugų paketu bei strategiškai pagrįstais kūrybiniais sprendimais“, – pranešime žiniasklaidai teigia „Idea Group“ vadovė Lietuvoje Ieva Vozbutaitė-Beliauskė.
„Idea Group“, jungianti 14 agentūrų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje, 2016 m. augo visose Baltijos šalyse – bendrosios pajamos kilo 20,8 % ir siekė daugiau nei 29 mln. Eur.