„Nors praėjusieji metai buvo stipriai veikiami neigiamų išorinių karo, infliacijos faktorių, 35 kūrybingų asmenybių komandos dėka pasiekėme užtikrintą plėtrą. Aktyvūs pardavimai, veiklos procesų efektyvinimas, išlaidų optimizavimas bei didesnis dėmesys integruotam projektų valdymui lėmė visų rodiklių augimą. Pandemija išmokė dirbti dar efektyviau, orientuotis į rezultatą, taip pat atradome veiksmingą hibridinį darbo modelį, darbuotojams patiems pasirenkant dirbti nuotoliu ar biure“, – sako „Idea prima“ direktorius Paulius Tamulionis.
Pasak jo, „Idea prima“ komandos narių ryžtas su aistra kurti išmatuojamus pokyčius ir nulėmė didžiausius praėjusių metų pasiekimus, tarp kurių – daugiau nei 40 laimėtų verslo ir viešojo sektoriaus konkursų, pratęstos ilgalaikės partnerystės sutartys su didžiausiais verslo klientais, taip pat šiemet Rygoje vykusiuose Baltijos šalių geriausių 2022 metų projektų komunikacijos kampanijų apdovanojimuose „Mi:t&links. Baltic Communication Awards“ pelnytas Lietuvos metų agentūros titulas.
„Šiuos metus pradedame optimistinėmis nuotaikomis – pasibaigusi žiema neatnešė kai kurių analitikų prognozuoto sąstingio į šalies ekonomiką, daugelis verslo klientų planuoja nuoseklią plėtrą, kuriai įgyvendinti prireiks kvalifikuotų komunikacijos konsultantų pagalbos. Tad prognozuojame, kad šiemet agentūros finansiniai rezultatai augs bent dešimtadaliu visose mūsų veiklos srityse – strateginio ir taktinio konsultavimo, ryšių su žiniasklaida, skaitmeninės komunikacijos, vizualinės kūrybos ir renginių organizavimo“, – sako P. Tamulionis.
Nuo 2002 m. veikianti pokyčių komunikacijos agentūra „Idea prima“ teikia paslaugas daugiau nei 40 verslo ir viešojo sektoriaus klientų, tarp kurių – „Akropolis Group“, „Baltic Clipper“, „Circle K“, „Čili Holdings“, „Elektrum Lietuva“, „Gintarinė vaistinė“, „Husqvarna“, „Investicijų ir verslo garantijos“, „Kalnapilio-Tauro grupė“, Lietuvos investicinių ir pensinių fondų asociacija, „Mantinga“, Medicinos bankas, SBA grupė, Šiaulių oro uostas ir kiti.